SİNCAP AŞ Genellikle masal veya öykülerin sadece çocuklar için olduğunu sanırız. İnsanlar hangi yaşta olurlarsa olsunlar, öykülere meraklıdır. Bu da ünlü iletişim uzmanlarının ve büyük liderlerin ...
SİNCAP AŞ
Genellikle masal veya öykülerin sadece çocuklar için olduğunu sanırız. İnsanlar hangi yaşta olurlarsa olsunlar, öykülere meraklıdır. Bu da ünlü iletişim uzmanlarının ve büyük liderlerin çok iyi bildiği bir tılsım. Optimist’in İş-Yönetim / Kişisel Gelişim dizisinde yayımlanan Sincap AŞ herkesin öykü anlatabileceğini ve nasıl yapılabileceğini gösteriyor. Kitabın yazarı Stephen Denning, “öykü anlatmanın ilkel bir oyuncak olmadığını, bilgisayarların yönlendirdiği araçların onun yerini tutamayacağını” iddia ediyor ve,“ bunu anlayanların doğal öykücülük yeteneklerini kolaylıkla ve çarçabuk geliştirdikleri”ne tanık olduğunu belirtiyor. Kurumunu dönüştürmek isteyenlere öyküler oluşturabileceklerini söyleyen Denning’in kitabı Sincap AŞ’de öykücülük de bir öyküyle öğreniliyor.
BİR KİMLİK ARAYIŞININ HİKAYESİ
Serez’de bir hahamın oğlu olarak doğdu. Selanik’te Ömer Seyfettin’ler Yunus Nadi’ler, Zekeriya Sertel’lerle omuz omuza çalışıp onlarla kalıcı dostluklar kurdu. İstanbul’da Kemalizm hakkında dönemin ilk ciddi incelemesini yazdı. Türk Ruhu adlı eserinde Türkçülüğün coşkulu bir analizini gerçekleştirdi. Ziya Gökalp’ten etkilenerek dindaşlarının Türkleşmesi için yıllarca mücadele verdi. Peki Moiz Kohen, nam-ı diğer Munis Tekinalp, neden son yıllarını Nice’te geçirdi. Cenazesinin Türkiye’ye götürülmemesini, Fransa’da gömülmek istediğini vasiyet etti. Bu kitap, bir kimlik arayışının ve bir hayal kırıklığının hikayesi.
STRATEJİK FUAR YÖNETİMİ
İlk örneklerine milattan önce üçüncü yüzyılda rastlanan fuarcılık, tarihte bilinen ilk tanıtım ve pazarlama faaliyetlerinden biri… Fuarcılık, ürün ve hizmet çeşitliliğinin büyük bir hızla arttığı günümüzde önemini artırarak koruyor. Bu konuya ilişkin Türkçe literatürün fuarcılıktaki gelişmelere paralel bir gelişme gösterdiğini söylemek zor. Bu konuda bir tek kitap bile yayımlanmamış olması bunun en açık delili. Bu kitap bu açığı kapatmak için kaleme alındı. Ahmet Bülend Göksel ve Çisil Sohodol tarafından kaleme alınan “Stratejik Fuar Yönetimi” MediaCat Kitapları’ndan çıktı. Kitap, fuar katılımcıları ve organizatörler için pek çok ipucu sunuyor.
MORİNEK NASIL BÜYÜSÜN?
Türkiye’nin en çok satan iş kitapları arasına giren Mor İneğin Akıllısı’nın yazarı Arman Kırım, bugün dünyadaki tüm şirketlerin ortak sorunu olan kârsızlık ve büyümeme konusunda rehberlik üstleniyor. Türkiye’de şirketlerin üstesinden gelemediği bu sorun için rehber olmayı amaçlayan kitap, hemen uygulamaya konabilecek pek çok kârlı büyüme yöntemi sunuyor.
D&R Kitapları
4&4’LÜK İLETİŞİM
Türkiye’nin en çok okunan kişisel gelişim yazarlarından Oğuz Saygın’ın yeni kitabı çıktı. Negatif Limanlardan Pozitif Sulara adlı kitabın yazarı Saygın yeni eserinde 4 farklı karakterin, karakteristik özelliklerini ve birbirleriyle olan iletişimlerini ele alıyor. Türk siyasi hayatına damgasını vuran siyasilerden, medya dünyasının renkli simalarından, seminerlerinden ve birebir danışmanlık yaptığı kişilerin hayatından ilginç yaşanmış örneklerle ele aldığı konular; 7'den 77’ye herkesin hayatında yeni değişimlere kapı aralayacak türden… Eserde de vurgulandığı gibi; farklılıkları aleyhimize değil, lehimize çevirmek ise hepimizin elinde…
DÜŞÜNCENİN COĞRAFYASI
Varlık Yayınları’ndan çıkan Düşüncenin Coğrafyası, Profesör Richard E. Nisbett tarafından kaleme alındı. Yazarın kültürel psikoloji alanında çığır açacak uluslararası araştırmalarını belgeleyen kitap, doğruluğuyla ikna edici ve vardığı sonuçlarla şaşırtıcı görünen bir dizi karşılaştırmalı inceleme sunuyor. Yazar, uluslar arasındaki bilişsel farklılıkların siyasetin geleceğini nasıl şekillendireceğini sorguluyor.
İSYAN 1
Yalçın Küçük, külliyatına bir yenisini ekledi. İthaki Yayınları’ndan çıkan İsyan 1, yine resmi tarih tezlerini sorgulayıp, alternatif tarihe alternatif bir bakış getiriyor. Yine çok konuşulacak gibi görünen kitapta Küçük, Procopius’tan Aşıkpaşazade’ye, İbn Haldun’dan Rıza Nur’a pek çok gizli tarih yazarını ve gizli tarihi ele alıyor. Küçük, tarihe yeni bir perspektiften bakmayı ve tarihsel olay ve olgulara yeni anlam ve açıklamalar getirmeyi bu kitabında da sürdürüyor.
D&R Liste
Mor İneğin Akıllısı Sistem Yayıncılık Prof.Dr.Arman Kırım
Satışın Kutsal Kitabı Mediacat Yayıncılık Jeffrey Gitomer
Marka Yaratmanın 22 Kuralı Kapital Medya Hizmetleri Al & Laura Ries
Yaratıcı Satış Hayat Yayıncılık İlhan Ürkmez
Satıyorum Öyleyse Varım Kariyer Yayınları Abdül Vardar
Markanın DNA'sı Mediacat Yayıncılık Alycia Perry
Başarılı Satıcıların 25 Altın Kural Rota Yayınları Stephan Schiffman
Halkla İlişkilerde Medya Yönetimi Set Systems Ece Çöklü
Kotler Ve Pazarlama Sistem Yayıncılık Phillip Kotle
Dünyadaki En Büyük Satıcı Boyner Yayınları Og Mandino
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?