Türkiye’de sosyal medya kullanımı son 10 yılda yüzde 45’ten yüzde 73’e ulaştı. Bugün sadece YouTube’un Türkiye’de yaklaşık 58 milyon, Instagram’ın da 55 milyonu aşkın kullanıcısı bulunuyor...
Yeni dönemde şirketler, pazarlama stratejilerinde “taraftar müşteri”ye yönelik farklı oyun planları kuruyor.
Son birkaç yılda teknolojik gelişmeler ve pandemi etkisiyle tüketicinin satın alma davranışları radikal şekilde değişti...
Araştırmalar, markaların önemli soruları yanıtlamasına ve işlerini büyütmek ve hedeflenen müşteri tabanına ulaşmak için en iyi stratejileri belirlemesine yardımcı oluyor...
Uzmanlara göre doğru segment ayrımı, şirketlere ciro artışı ve rekabette ciddi avantaj olarak geri dönüyor...
Pandemi öncesi döneme kıyasla yeni lansman sayısını azaltan 9 erteleyen ise sadece 8 şirket var. Bu tabloya bakarak şirketlerin pandemide “lansman dinamizmini” kaybetmediğini söylemek mümkün...
Pandemi sürecinde belirli ürünlere talep arttı. Bu da sektör bağımsız pek çok oyuncunun kategori planlamasını değiştirmiş durumda...
İşte fark yaratan pazarlama yöneticileri ve onların bu yıla damgasını vuran stratejileri…
En iyilerin pazarlama bütçelerinden yeni stratejilerine 2019 ajandalarını araştırdık...
Kitabında Nobel Ödüllü Daniel Kahneman, Richard Thaler ve Herbert Simon’un çalışmalarından örneklere de yer veren Richard Shotton’ın sorularımıza verdiği yanıtlar şöyle...
İşte farklı sektörlerdeki önde gelen markaların müşteri takip stratejileri ve son 10 yıl içinde kaydettiği ilerlemeler…
Capital’in 17’nci kez gerçekleştirdiği “Türkiye’nin En Başarılı 30 Pazarlama Yöneticisi” araştırması, 2017’deki başarılı performanslarıyla dikkat çeken CMO’ları ortaya koyuyor...
Capital, 16 yıldır “Türkiye’nin En Başarılı 30 Pazarlama Yöneticisi” araştırmasını gerçekleştiriyor...
Capital 157 CMO’nun katılımıyla kapsamlı bir anket gerçekleştirdi. İşte sonuçları...
Bazı şirketler için strateji her yeni gelen CEO ve hatta pazardaki her yeni dinamikle ile değişen bir yapıya sahip. ..