Pazarlama

Pazarlama

Tasarım işin şeklini değiştirir

Koleksiyon Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı ve Tasarım Vakfı İstanbul’un kurucusu Faruk Malhan ile tasarımın ekonomiye katkısı ve vakıf olarak bu alandaki çalışmalarını konuştuk.

28 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

Teknoloji trendlerini biz belirliyoruz

Turkcell Teknoloji Grubu Genel Müdür Yardımcısı İlker Kuruöz, Innovation&Strategy’nin sorularını yanıtladı.

28 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

Yaratıcı 40 ürün şirkete ne kattı?

Pek çok şirket yeni ürün stratejisini yenilikçilik üzerine kurmuş durumda. İnovatif yeni ürünleriyle fark yaratırken, cirolarını ve pazar paylarını artırıyorlar. Üstelik kullanabiliyor.

28 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

Sensör teknolojileri geleceği belirleyecek

Bosch Grubu Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Dr. Volkmar Denner’in Stuttgart şehrindeki merkezinde sorularımızı yanıtladı.

28 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

7 adımda yaratıcı disiplin

Şirketler tarafından yenilikçi fikirlere ulaşmak için en sık başvurulan 7 aşamalı yaratıcı disiplin...

28 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

Unutulmayan sloganlar

Yapılan araştırmalar da tüketicinin sloganını beğendiği markayı kendine daha yakın hissettiğini ve yüzde 37 oranında daha çok satın alma davranışı gösterdiğini ortaya koyuyor. 35 pazarlama yöneticisi ve uzmanla Türkiye’nin en etkili sloganlarını belirledik.

10 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

En gözde yüzde 10

Steve Carlotti, kategorilerin trendlerini belirleyen “süper tüketicileri” ve dünya devi markaların onlardan faydalanma yöntemlerini anlattı.

3 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

Renkler ne diyor?

Renk, marka kimliğinin vazgeçilmez bir parçası... Aynı zamanda duyguların aktarımında önemli bir araç. Bu nedenle her şirketin kurumsal kimliğinde kullandığı bir renk var. Örneğin, Arçelik kırmızı, Turkcell mavi, Garanti yeşil, ING turuncuyu tercih ediyor...

6 HAZİRAN, 2014

Pazarlama

Şaşırtan işler dikkat çekiyor

Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.

1 HAZİRAN, 2014

Pazarlama

En heyecanlı yarışmalar!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

1 HAZİRAN, 2014

Pazarlama

AR-GE işimizin can damarı

BSH Ev Aletleri CEO'su Norbert Klein, Türkiye'deki tesislerinde çalışan her iki AR-GE personelinden birinin her yıl patente konu olan yeni bir buluşa imza attığını belirtti.

21 MAYIS, 2014

Pazarlama

Gıda devinin inovatif ağı

Yazarımız Fatoş Karahasan, İsviçre'nin Lozan kentindeki Nestle Research Center'ı gezerek şirketin AR-GE'ye yaklaşımını ve inovasyon stratejilerini kaleme aldı.

21 MAYIS, 2014

Pazarlama

Uygun fiyat için 5 potansiyel yol

Jenny Chung, aşağıda okuyacağınız yazısında kâr marjlarından ödün vermeden fiyatları makul tutmanın 5 yolunu anlatıyor.

21 MAYIS, 2014

Pazarlama

Müşterinin de fikrini alacağız

Üretim alanında yenilikçi projelerimizle kârlılığımıza katkı sağlamayı hedefleyeceğiz” diye konuşan Anadolu Grubu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hurşit Zorlu, grubun inovasyon yaklaşımını dergimize şöyle aktardı.

18 MAYIS, 2014

Pazarlama

Müşteri neler yarattı?

Müşterim ne ister? İşte tüm şirketlerin yanıtını aradığı, yanıtı da sürekli değişen büyük soru bu... Aslında müşterinin yeni talepleri sonsuza kadar bitmeyeceği için yenilik de inovasyon da hiç bitmeyecek.

18 MAYIS, 2014