Tavsiye kampanyaları sayesinde cirosunu katlayan şirket sayısı hiç de az değil.
Uzmanlar, büyük oyuncu enflasyonu yaşayan sektörlerde konsolidasyonun kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Onlara göre bir sektörde 2-3 büyük oyuncu olmalı
2010, krizden ürken tüketicinin kazanılma yılıydı. İşte bu nedenle bazı şirketler, yılın neredeyse tamamını kampanyayla geçirdi.
CEO'lar artık KSS'nin büyümeye net etkisi olduğu konusunda hemfikir
Kararların etkinliğini ölçme, onlara hız katma ve kritik kararlara odaklanma gibi adımlarda en başarılı örnek uygulamaları da mercek altına alıyor.
Pek çok yaratıcı fikir daha üst yönetime ulaşamadan ölüyor. Çünkü fikir doğru savunulamıyor...
Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde
MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı
Yaşanan kriz,şirket yöneticilerini sadece "sıkıştıklarında" maliyete odaklanma stratejisini bırakmaya itti.
İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.
“Global Markalar” adlı kitabın yazarı Nigel Hollis, geçmişin tedarikçi şirketlerinin kendi markalarını yarattığını söylüyor. Ona göre bu meydan okuyucu, gelişmekte olan ülke şirketleri gelecekte gl...
Clio, Yaris, Arcelor ve Wanadoo gibi tanınmış marka isimleri onun eseri… Bugüne kadar 1.200’den fazla marka ismi yarattı. Bu nedenle marka isimlendirme konusunda dünyadaki en önemli isimlerden biri...
“Bu nedenle marka isimleri biraz meydan okuyan, provokatör özellikler taşımalı”
Aslında müşteriyle ilişki kurmanın önemi her zaman biliniyordu. Yeni dönemde ise şirket liderleri de müşteriyle yüz yüze iletişime geçmiş durumda. Çoğu, “Gezinen kurt aç kalmaz” felsefesiyle vaktin...
“Eğer tüketiciyle doğru bir iletişim kurarlarsa lider de olabilirler”