Ram Nidumolu, C.K. Prahalad ve M.R. Rangaswami, sürdürebilirliğe 5 yoldan ulaşıldığını düşünüyor.
SCHRAGE, yeni kitabı “Fikirlerin Ötesine Geçmek” ile şirketlere basit bir formül öneriyor.
Prof. Sull, türbülansta başarılı olan şirketlerin stratejilerini öne çıkarıyor.
Zamanın değerini anlayan şirketler, ürünlerde hız yarışına girdi.
Sosyal inovasyon Merkezi Başkanı Suat Özçağdaş ile sosyal inovasyonu, nasıl bir değer yarattığını ve Türkiye’de neler yaptıklarını konuştuk.
Huawei Türkiye Genel Müdürü Zhao Gang, şirketin inovasyon gücünü, Türkiye’nin bu alandaki potansiyelini ve önümüzdeki dönemde Huawei’nin büyümesinde oynayacağı rolü anlattı.
Walgreens, bir yüzyılı aşkın bir süredir izlediği iş modelini değiştirerek inovatif dönüşüm alanında ön plana çıkan şirketlerden biri...
Türkiye Teknoloji Merkezi Genel Müdürü Aybike Molbay’la GE’nin Türkiye’deki AR-GE faaliyetlerini ve üzerinde çalıştıkları yeni teknolojileri konuştuk.
1940’lı yıllardan beri Türkiye’nin en yenilikçi şirketlerinden biri olan Ülker’in inovasyon stratejisini Ali Ülker anlattı.
Innovation&Strategy, sağlık sektörü ve ekosisteminde yer alan 31 şirketin inovasyonda hangi konulara odaklandığını ortaya koydu.
Adam Metz ile sosyal CRM’in şirketlere neler kazandırdığını, nelere dikkat edilmesi gerektiğini ve başarı örneklerini konuştuk.
Son dönemde müşteri segmentasyonunda, onları gruplara ayırmada büyük bir dönüşüm yaşanıyor.
Capital olarak markaların “unutulmaz” ve “etkili” reklam kampanyalarını araştırdık.
Türkiye’nin en dikkat çeken sloganlarını da, uzmanların değerlendirmeleriyle bir araya getirdik.