Pandemi, tedarik zinciri kesintileri ve enflasyon gibi küresel krizler, perakende sektörünü zorlu bir sınavla karşı karşıya bıraktı...
Birçok sektörde üretim kapasitesinde dengeler değişti. Gerek plansız yatırım ve teşvikler gerek iç ve dış pazarlarda yaşanan talep daralması çok sayıda sektörde kapasiteyi boşa çıkarmaya başladı...
Ekonomideki durgunluk, 2025’in ilk çeyreğinde birçok sektörü zorlu bir sürece soktu...
Önümüzdeki kısa döneme ilişkin senaryoları ve Türkiye’nin konumunu değerlendiren düşünce liderleri, 2025 ve sonrasına dair yol haritaları çizerken yol gösterici ipuçları da paylaştı. İşte o yanıtlar…
Türkiye’nin global devleri, geçen yıl ihracat pazarlarındaki daralmaya rağmen rekabetçi konumunu korudu...
Araştırmalara göre yeni dönemde CEO’ların öngörü süresi kısaldı...
Ipsos’un Capital Dergisi için analiz ettiği 27 ürün grubuna yönelik hane verileri, talepteki keskin farkları ortaya koyuyor ve şirketler için pazardaki eksiklikleri ve fırsatları ön plana çıkarıyor...
Capital’in 20 sektörü kapsayan araştırması, Türkiye genelindeki bu büyük “dağıtım yarışı”nın rakamsal detaylarını gözler önüne seriyor...
Ekonomiyi soğutmaya yönelik çalışmalar, sektörlerin çoğuna yansıdı. Şimdiki soru ise buradan dönüşün ne zaman olacağı yönünde...
Bu yılın en hızlıları 2025’te bu konumlarını koruyabilecek mi? İşte yanıtlar…
Bain Co’nun yaptığı bir araştırmaya göre yeni CEO’ların uzun süre görevde kalma süresi sadece % 40. Peki bir CEO’nun kısa sürede görevden ayrılmasının altında hangi nedenler yatıyor? İşte cevaplar…
Capital, “Yılın En Başarılı 50 Pazarlama Lideri’ araştırmasını 24’üncü kez gerçekleştirdi...
Son 2 yıl iş dünyası için sıkıntılı geçti. Özellikle sıkı para politikası nedeniyle faizlerin ulaştığı seviye yatırım yapmayı zorlaştırdı, iştahı azalttı...