Uludağ Ekonomi Zirvesi’nin ikinci gününde Papara sponsorluğunda gerçekleşen “Geleceğin Unicorn’larını Yaratmak” oturumunda startup’ların bir milyar dolara ulaşma yolculuğu ele alındı.
Capital, Ekonomist ve StartUp dergileri tarafından düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi’nde “Global Ekonomi: Daha İyi Bir Gelecek Mümkün Mü?” oturumu gerçekleştirildi.
Uludağ Ekonomi Zirvesi’nin ikinci gününde, “Döngüsel Ekonomi: Geleceği Boşa Harcama” oturumunda inovasyon ve sürdürülebilirliği öne çıkaran yeni üretim ve iş modelleri ele alındı.
Columbia Üniversitesi Ekonomi Profesörü Prof. Dr. Xavier Sala-i Martin, batıya kayan tedarik zincirinin Türkiye için bir fırsata dönüşebileceğini belirterek “Türkiye dikkatle izleniyor” dedi.
Uludağ Ekonomi Zirvesi kapsamında Dell’in sponsorluğunda gerçekleşen “İşte Daha Fazla Kadın ve Eşitlik” oturumunda, kadınların iş gücü piyasasına daha fazla katılımı konuşuldu.
Uludağ Ekonomi Zirvesi'nin ikinci gününde gerçekleşen “Globalde Büyüyenler” oturumunda, yeni enflasyon çağında oluşan riskler ve fırsatlar, üst düzey yöneticiler tarafından ele alındı.
Capital, Ekonomist ve StartUp dergileri tarafından düzenlenen Türkiye’nin ve Avrasya Bölgesi’nin en önemli etkinliklerinden Uludağ Ekonomi Zirvesi, ikinci gününde online olarak sürüyor.
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Türkiye'nin son 3 yılda toplam 60 milyar dolarlık tarım ve gıda ürünleri ihracatı yaptığını belirtti.
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “2021 öngörülerimizi 28 milyon turist, 22 milyar dolar gelir olarak revize etmiş durumdayız” dedi.
Orkid sponsorluğunda gerçekleşen “Amaç Odaklılık: Özgüvenli Nesiller Yetiştirmek” oturumunda, pandemi ve dijitalleşme koşullarında gençlerin geleceği, üst düzey yöneticiler tarafından ele alındı.
Uludağ Ekonomi Zirvesi’nde BSH sponsorluğunda gerçekleşen “Geleceği Dönüştüren Teknolojiler” oturumunda, yeni teknolojilerin geleneksel sektörleri nasıl dönüştüreceği konuşuldu.
Uludağ Ekonomi Zirvesi’nde ilk gün Columbia Üniversitesi Sürdürülebilir Kalkınma Merkezi Direktörü Prof. Dr. Jeffrey Sachs bir konuşma yaptı.
Zirvede Aytemiz sponsorluğunda gerçekleşen “Dijitalleşmenin Getireceği Yenilikler” oturumunda dönüşümün kurumsal kültüre etkisi konuşuldu.
Capital, Ekonomist ve StartUp dergileri tarafından düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi’nde Glasshouse sponsorluğunda ““Dijital Çağda CEO’nun değişen rolü” oturumu gerçekleşti.
Coca-Cola Türkiye sponsorluğunda gerçekleşen oturumda sürdürülebilirlik konusu farklı sektörlerde faaliyet gösteren şirketlerin üst düzey yöneticileri tarafından ele alındı.