Pazarlama

Pazarlama

Çift yönlü dönüşüm

Xerox CEO’su Ursula Burns ve Barnes&Noble CEO’su William Lynch ile yaptığımız söyleşiyi sizlere aktarıyoruz

1 MAYIS, 2013

Pazarlama

Rekabet gücümüzü inovasyonla artıracağız

Eczacıbaşı Topluluğu İnovasyon Koordinatörü Ata Selçuk, grup içinde inovasyonun önemini,anlattı.

1 MAYIS, 2013

Pazarlama

Şaşırtan dönüşüm

Değişim, artık iş dünyasının olmazsa olmazı ...

1 NİSAN, 2013

Pazarlama

Yeni yol haritası

Bugünlerde BT sektöründe son 25 yılın en önemli değişimi yaşanıyor.

1 MART, 2013

Pazarlama

Verimlilik sırları

Yeni dönemde şirketler, operasyonel verimliliğe odaklanarak rekabet avantajı sağlamanın peşinde...

1 ŞUBAT, 2013

Pazarlama

İdealist şirket nasıl yaratılır?

İdealist şirket nasıl yaratılır? İdealist markaya dönüşmek isteyen şirketlere 5 temel kural...

1 ŞUBAT, 2013

Pazarlama

Makas açılıyor

Makas açılıyor çünkü tüketici ya en ucuzu ya da en iyiyi istiyor. Ortada kalan bir markanın da çok şansı kalmıyor”

1 EKİM, 2012

Pazarlama

Büyük dönüşüm 2015'te yaşanacak

Mehmet Nalbantoğlu, bulut bilişim dünyasını, bulut bilişim çözümlerinin şirketler için sunduğu avantajları ve geleceğini anlattı.

1 AĞUSTOS, 2012

Pazarlama

Görsel çekiç kullananlar öne çıkacak

Görsel Çekiç kitabının yazarı Ries, görsel çekicin ne olduğunu ve pazarlamada yarattığı farkı Capital’e anlattı.

1 HAZİRAN, 2012

Pazarlama

Büyük patlama

Son 5 yılda şirketlerin AR-GE nüfusu nasıl arttı?

1 HAZİRAN, 2012

Pazarlama

Ne kadar global?

Gelinen noktada gruplar, ne kadar global?

1 MAYIS, 2012

Pazarlama

Banka dışında dijital devrim

Türkiye'deki bankalar, geçtiğimiz 10 yılda teknolojiye yaptığı yatırımla fark yarattı.

1 MAYIS, 2012

Pazarlama

Başarıyı tekrarlamak mümkün mü?

İki ünlü uzman, 2.000 şirketi inceleyip 3 önemli ilke belirledi

1 MAYIS, 2012

Pazarlama

Sosyalleşme hızlanıyor

Türk şirketleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taştı.

1 MART, 2012

Pazarlama

Şimdi hedef plansız alıcı!

Shopper marketing son 5 yılın en önemli trendlerinden biri....

1 OCAK, 2012