Genç Aslanlar için geri sayım başladı

Cannes Lions'ın Genç Aslanlar Türkiye elemeleri bu yıl nisan ayında Akmerkez sponsorluğunda gerçekleştiriliyor.

1.03.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Genç Aslanlar için geri sayım başladı
Reklam ve iletişim sektörünün en prestijli yarışmalarından Cannes Lions'ın Genç Aslanlar Türkiye elemeleri bu yıl nisan ayında Akmerkez sponsorluğunda gerçekleştiriliyor. Festivalin Türkiye temsilcisi Doğan Burda ve Reklamcılık Vakfı tarafından düzenlenecek yarışmada birinci olan 8 yaratıcı, Cannes'da Türkiye'yi temsil etme hakkı kazanacak. Reklam sektörünün en prestijli yarışmalarından Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, bu yıl 17 - 24 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Dünyanın dört bir yanından 10 binden fazla iletişim, pazarlama ve reklam profesyonelini bir araya getiren yarışmada, 55 seminer, 20'den fazla atölye çalışması ve 30 yaş altı gençlere yönelik 20 "master class" ile önemli sektörel bilgilendirme imkanı sunuluyor. Her ülkede saygın basın ve medya kuruluşları ile reklam filmi distribütörleri tarafından temsil edilen Cannes Lions'un Türkiye temsilciliğini Doğan Burda yürütüyor. Doğan Burda, Cannes Lions'u Türkiye'de tanıtma, Türkiye'yi de festivalde tanıtma misyonuna paralel olarak bir dizi etkinlik düzenliyor. Bu etkinliklerden en önemlisi 28 yaş altı yaratıcılar ve 30 yaş altı pazarlamacıların katıldığı Cannes Lions Genç Aslanlar Yarışması'nın Türkiye elemeleri.

YARATICILIĞA YATIRIM
Cannes Lions Genç Aslanlar Yarışması'nda genç yaratıcılar basın, internet ve film kategorilerinde birinci gelmek için mücadele ediyor. Bir yarışma da reklamveren tarafında pazarlama ve iletişim departmanlarında çalışan gençler arasında en iyi ajans brief'i yazan ekibi belirlemek üzere düzenleniyor. Genç Aslanlar Yarışması Türkiye elemelerinin iletişim, reklam ve pazarlama sektörlerinin geleceğini oluşturacak gençleri keşfetmek açısından önemli olduğunu vurgulayan Doğan Burda Reklam Grup Başkanı ve festivalin Türkiye temsilcisi Vicky Habif, "Genç Aslanlar yarışmasını Türkiye'deki yaratıcılığın geleceğine yatırım olarak görüyorum. Türkiye elemelerinde kazanan gençler Cannes Lions'ta dünya ölçeğinde yarışarak, bugüne kadar kazandıkları tecrübelerini sınıyor. İleride uluslararası yarışmalarda ödüller alarak Türkiye'nin adını dünyaya duyuracak gençlerin buradan çıkacağına inanıyorum" diyor.~

ZAMANLA YARIŞACAKLAR
Reklamcılık Vakfı'nın desteğiyle düzenlenecek olan yarışmanın ana sponsoru Akmerkez, 6-7 Nisan'da genç yarışmacıları ağırlayacak. Basın dalında, gençler 24 saatlik bir zaman diliminde verilen brief doğrultusunda bir dergi ilanı hazırlayacak. Internet dalında yarışan ekiplerin amacı ise yaratıcı bir dijital çözüm üretmek olacak. Buna karşılık film ekipleri 48 saat içinde cep telefonlarında izlenebilen bir reklam filmi hazırlamak için heyecanlı bir koşuşturma içinde olacak. Bu yıl üçüncüsü düzenlenecek olan "genç pazarlamacılar" kategorisinde ise yarışmacılar yaratıcılar ve pazarlama iletişimi profesyonellerinden oluşan bir jüriye en iyi reklam kampanyası brief'ini vererek festival biletlerini almaya çalışacak. 4 kategoride birinci gelen ekiplerden 8 kişi Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'ne Akmerkez'in sponsorluğunda Doğan Burda'nın davetlisi olarak katılacak.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz