Lüksün efsanesinin Türkiye stratejisi

Mayhoola Yatırım Şirketi CEO’su ve Valentino Yönetim Kurulu Başkanı Rachid Mohamed Rachid ile Türkiye’nin lüks sektöründeki konumunu ve geleceğini konuştuk...

6.12.2023 16:58:050
Paylaş Tweet Paylaş
Lüksün efsanesinin Türkiye stratejisi

Lüks sektörünün önde gelen isimlerinden biri olarak kabul edilen Rachid Mohamed Rachid, küresel moda endüstrisinde en etkili 500 kişi arasında yer alıyor.

Tuba İlze / [email protected]

Capital Kasım 2023 sayısından

Mayhoola Yatırım Şirketi CEO’su ve Valentino Yönetim Kurulu Başkanı RACHİD MOHAMED RACHİD, lüks sektörünün önemli isimlerinden biri. “Türkiye’nin ekonomik gelişimini her zaman çok etkileyici buldum” diyen Rachid, son 20 yılda yaşanan büyümenin, Türkiye’de lüks işine yatırım yapma isteği doğurduğunu söylüyor. 

Yatırım şirketi Mayhoola’nın CEO’su olan Rachid, 2012’de İtalyan moda ikonu Valentino’nun 700 milyon Euro’ya alınmasına liderlik yaptı. Valentino’nun başına geçti ve markanın dönüşümünü yönetti. Geçtiğimiz temmuzda yüzde 30’unu 1,87 milyar dolara moda devi Kering Grup’a sattı. 

Türkiye’de lüksün önde gelen temsilcisi Beymen’in 2019’da tamamının satın alınmasına da liderlik eden Rachid, Türkiye pazarını oldukça iyi bilen bir isim. 

Türkiye’nin uluslararası lüks markalar ve yatırımcılar için cazip bir destinasyon haline geldiğini belirten Mayhoola Yatırım Şirketi CEO’su ve Valentino Yönetim Kurulu Başkanı Rachid Mohamed Rachid ile yaptığımız  röportajın tamamını BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz