İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Akıllı büyümeyle liderliği geri alırız

Yapı Kredi bu yıl kredilerde sektör genelindeki yüzde 25 limitini, mevduatta ise yüzde 20 civarında bir büyümeyi yakalamak hedefinde.

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

Hesaplar değişti mi?

Global dalga Türkiye ekonomisine ilk anda bir "soğuma" etkisi yarattı mı? 2011'in ikinci yarısına ve 2012 yılına ilişkin bütçe ve hesaplar değişecek mi?

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

Başkandan üç kritik analiz

TÜSİAD, 40 yıllık tarihi boyunca önemli bir değişim yolculuğu yaptı.

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

Hedefteki hızlılar!

Krizle birlikte durulan satın alma işlemlerinde önemli bir hareketlilik var.Bu yılın sonunda işlem hacminin 30 milyar doları bulacağı düşünülüyor

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

2. dip olasılığı yüksek değil

Prof. LAURA TYSON, Obama'nın ekonomi danışmanlarından.

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

En güçlü 30 iş insanı

Sadece Türk iş dünyasına değil aldıkları kararlar ve eylemleriyle dünya ticaretine de yön veriyorlar.

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

Gücü artık kalıcı başarı belirleyecek

İş dünyasında gücün tanımı sürekli değişiyor.

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

Markanın 7 yeni gücü

Marka değeri şirketlerin en önemli varlığı haline geliyor.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Değer artıran yeni stratejiler

Ford, Turkcell, THY, Yıldız Holding, Kiğılı ve diğerleri...

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

Genç kadromuzun hedefi çok büyük

IC Holding, 10 yıl önce 100 milyon dolarlık bir şirket iken hızlı bir büyüme temposuyla 2010'da 1,3 milyar dolarlık ciroya ulaştı.

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

Fabrikasız şirketler

Bugün dünyanın dört bir yanında yüzlerce fabrikasız şirket mevcut.

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

İhtiyar şirketler kan kaybediyor hızla ufalanıyor

"Değişimi, demokrasiyi istemeyenler" olarak nitelendirdiği bazı TÜSİAD üyelerini sıkı şekilde eleştiriyor

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Yüksek hedef sendromu!

Uzmanlar, "Hedef zor olmalı, imkansız değil" derken, CEO'lar yaşadıkları stresi reddetmiyor.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

E-ticaret 20 milyar liraya koşuyor

E-ticaret dünyada olduğu gibi Türkiye'de hızlı bir gelişim sürecinde.

1 EYLÜL, 2011

Söyleşiler

Kullanıcı bilinci arttıkça e-ticaret hacmi de artıyor

İnternet üzerinden alışverişin son yıllarda arttığını rakamlar doğruluyor.

1 EYLÜL, 2011