Tarımsal Girdi Fiyat Endeksi, mayısta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 6,62, bir önceki aya göre yüzde 0,61 arttı.
Kovid-19 salgını sürecinde günlük bazda yaklaşık yüzde 40 azalan akaryakıt satışları, 1 Haziran'da normalleşme döneminin başlaması ve iç turizmdeki hareketlilikle eski seviyesine döndü.
Fiat Chrysler Automobiles ve Peugeot SA birleşmesinde yeni kurumsal ismi belli oldu.
Alman otomotiv devi Opel logosunu değiştirdi. Şirket tarafından görücüye çıkarılan yeni logonun ilk kez Opel Mokka modelinde kullanılacağı açıklandı.
Ukrayna medyası Türkiye'nin tatil beldelerindeki Kovid-19 önlemlerine tam not verirken, Türkiye'de tatilde Kovid-19'a yakalanma riskinin Ukrayna'ya nazaran daha az olduğunu belirtti.
POYD Başkanı Ülkay Atmaca, uçuş yasağı ve ülkedeki Kovid-19 tehlikesi bittiğinde en hızlı toparlanmanın, Rusya pazarında olacağını belirterek, "Çünkü Ruslar, Türkiye'yi çok seviyor" dedi.
Petrol İhraç Eden Ülkeler Örgütünün (OPEC) 2018'de yüzde 41,2 olan küresel ham petrol üretimindeki payı, geçen yıl yüzde 39'a geriledi.
İkinci el online binek ve hafif ticari araç pazarında fiyatlar haziranda bir önceki aya kıyasla yüzde 7,4 ve geçen yılın aralık ayına göre de yüzde 24,7 yükseldi.
Dünyanın en zengin isimlerinden Warren Buffett sahibi olduğu Berkshire Hathaway ile yatırımlara geri döndü ve doğalgaz şirketi Dominion Energy'i 10 milyar dolara satın aldığını duyurdu.
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını karavanlara ilgiyi artırırken, üreticiler talebi karşılamakta zorlanıyor.
Benzinde bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 22 kuruş indirim bekleniyor.
Benzinin litre fiyatına bu gece yarısından geçerli olmak üzere 12 kuruş zam yapıldı.
Bakan Ersoy, otellerde gizli misafir uygulamasıyla denetimler yapılacağını belirterek, "Göstermelik, 'hazırlığımı yapayım denetçi gittikten sonra ben eski tas eski hamam' öyle bir şansınız yok" dedi.
Dünyanın en büyük petrol şirketlerinin açıkladıkları "sıfır emisyon" taahhütlerine rağmen emisyon azaltımında hedeflerinden uzak oldukları bildirildi.
Koronavirüs sürecinde online alışverişin ciro içindeki payını yüzde 2’den yüzde 4-5 seviyesine çıkaran CarrefourSA, yeni dönemde online perakendeye yoğunlaşacak.