Türkiye’nin ilk 1000 İhracatçısı 2023 araştırmasında Sunar Yatırım’ın 3 şirketi yer aldı.
Dünya ne kadar dijitalleşse de mağazacılığın yeri bambaşka
Yatırım amaçlı arsa talebinde özellikle son 2 yıldır büyük yükselişler var.
2024 sonunda yurt içi bayi sayısını 100 olarak hedefleyen Lizay Pırlanta yurt dışına da 5 mağaza açmayı planlıyor.
Bu yıl sektörde 15. yılını kutlayan Sinoz Kozmetik, Türkiye’nin lider kozmetik markalarından biri. 50 ülkeye ihracat yapan şirket 100 Milyon TL yatırımla Sinop’a üretim fabrikası kurmayı planlıyor.
Koç Topluluğu'nun dağıtım ve teslimat sektöründeki markası Sendeo, kargo sektörüne süper kahramanlar kazandırdı.
Duvar önü ve duvar arkası ürün ve çözümleriyle 150 yılı aşkın süredir tüm dünyada tüketicilerle buluşan Geberit, Türkiye pazarındaki 20. Yılını kutluyor.
Uludağ Elektrik ve Limak Uludağ Perakende Elektrik tek hissedarı olan Uluğ Enerji Dağıtım ve Satış Hizmetleri’nin paylarının tamamının, uluslararası altyapı yatırım fonu Actis’e devri gerçekleşti.
Türkiye’nin önde gelen teknoloji, enerji ve mühendislik şirketlerinden biri olan Kontrolmatik Teknoloji Yönetim Kurulu Başkanı Sami Aslanhan, yeni yatırım planlarını anlattı.
4 kıtada 30’dan fazla ülkeye ihracat yapan porselen devi, pandemi döneminde yeni pazarlara ve iş birliklerine odaklanmış durumda. Porland’ın hedefinde ABD pazarı var.
Türkiye’nin en önemli sektörlerinden biri endüstriyel mutfak sektörü. Sektörünün önemli markalarından İnoksan, bu yıl sektördeki 41. yılını kutlamaya hazırlanıyor. Şirket 5 kıtaya ihracat yapıyor.
Pandemi nedeniyle uzunca bir süre sesiz kalan fuarcılık sektörü bugünlerde yeni normale uygun olarak yeniden kapılarını açmaya hazırlanıyor.
4-8 Mart tarihleri arasında Modeko tarafından İzmir’de düzenlenen Uluslararası İzmir Mobilya Fuarı’nın en dikkat çekici özelliği "İzmir" vurgusu oldu.