Dijital

Dijital

Sosyal CEO'nun itibara etkisi büyük

Dünyanın önde gelen itibar uzmanlarından Dr. Leslie Gaines-Ross’la konuştuk. Ross, "Gelecekte şirketlerin itibarları CEO’larının ne kadar sosyal olduğuyla şekillenecek" diyor.

25 MART, 2014

Dijital

Efsane Akbank'la dijital dünyada

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Serginin iletişim çalışmalarında sanatçının vizyonuna uygun iletişim stratejisi yürütmeye özen gösterdik "diyor.

25 MART, 2014

Dijital

Sosyal iletişim

Sosyal medya sayesinde iletişimde yeni bir döneme girildi. Artık şirketler ve müşterileri birbiriyle sosyal medya aracılığıyla "konuşmaya" başladı. Ancak henüz rakamlar, bu trafiğin yoğunlaşmadığını gösteriyor.

25 MART, 2014

Dijital

Sosyalleşme hızlanıyor

2015 yılında 3,5 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen sosyal medyada Türk şirketleri de daha aktif yer almak için harekete geçmiş durumda.

1 EKİM, 2013

Dijital

2 temel strateji çok kritik

David Meerman Scott, öncesinde Capital’e sosyal medyanın yeniden şekillendirdiği pazarlama ve halkla ilişkilerin yeni kurallarını anlattı.

1 EKİM, 2013

Dijital

Sosyal CEO'nun yeni profili

CEO'lar sosyal medyada da hızlı çıktı...

1 TEMMUZ, 2013

Dijital

Kampanyadan daha fazlası yapılmalı

Vadi Efe ile sosyal medyanın markalara etkisini ve şirketlerin bu mecrada nasıl aksiyonlar alması gerektiğini konuştuk:

1 TEMMUZ, 2013

Dijital

Akbank'tan gençlere monoton iş!

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile yeni filmlerini ve sosyal medyadaki yeni projelerini konuştuk:

1 TEMMUZ, 2013

Dijital

Önce biz ne getirdi?

Marka danışmanı Simon Mainwaring/'We First" (Önce Biz) adlı kitabında ana fikri yansıtan satırbaşları...

1 NİSAN, 2013

Dijital

Uzmana talep artıyor

Sosyal medya uzmanlığı, iş dünyasının son dönemde önem vermeye başladığı mesleklerden biri...

1 NİSAN, 2013

Dijital

Gençlerin ilgi alanları radarımızda!

Akbank’ın kurumsal iletişim bölüm başkanı Murat Göllü ile 2013 projelerini ve başarılı projelerini konuştuk.

1 NİSAN, 2013

Dijital

Kriz nasıl başarıya dönüştü?

Aslan Saranga ile sosyal medya stratejilerini ve bu stratejileri nasıl hayata geçirdiklerini konuştuk.

1 OCAK, 2013

Dijital

Sosyal İK dönemi

Geleneksel İK uygulamaları yerini dijital dönemin strateji ve araçlarının kullanıldığı yeni yaklaşımlara bırakıyor.

1 OCAK, 2013

Dijital

Gençlere öncelik veriyoruz

Murat Göllü ile 2013 projelerini ve başarılı uygulamalarını konuştuk.

1 OCAK, 2013

Dijital

Yöneticiler Twitter'da daha etkin olmalı

Bilecik, Twitter’dan Flickr’a, Facebook’tan LinkedIn’e kadar sosyal medyayı nasıl kullandığını anlattı.

1 EKİM, 2012