Dijital

Dijital

"Mobil pazarın 2 katı büyüdük"

Orkun Oğuz, yeni hizmetleri API’yi ve dijital teknoloji yatırımlarını anlattı...

28 TEMMUZ, 2016

Dijital

Bütün güç müşteride

Clara Shih, şirketini, sosyal medyanın şirketlerin ticari performanslarındaki rolünü ve geleceğini şöyle anlattı...

20 TEMMUZ, 2016

Dijital

Ayda 20 milyon kişiye ulaşıyoruz

"Sosyal medya bizim için reklam ve medya değil, etkileşim kanalı...

8 NİSAN, 2016

Dijital

Dijital dönüşüm ve liderlik

Şirketler,dijitalleşme sürecinden geçiyor. Ancak Charlene Li, liderlerin bu sürecin dışında kaldığını düşünüyor.

11 MART, 2016

Dijital

Dijital trendleri takipçilerimizle buluşturuyoruz

MURAT GÖLLÜ, “Sosyal medyada takipçilerimize doyurucu içerik sunmak bizim için çok önemli" diyor...

11 MART, 2016

Dijital

Sosyal medyada 2016 trendleri

Dijital pazarlama karmaşık bir sektör, fakat değişime ayak uydurabilenler için oldukça heyecan verici…

9 MART, 2016

Dijital

Kültür ve sanat iletişiminde dijital önceliğimiz

Murat Göllü ile Akbank Sanat için sosyal medyada yürüttüklerini çalışmaları konuştuk:

20 ŞUBAT, 2016

Dijital

S-Ticaret dönemi

Rekabet avantajı yakalamak isteyen şirketler, sat��ş-pazarlama enerjilerinin önemli kısmını sosyal ticarete yoğunlaştırdı

19 ŞUBAT, 2016

Dijital

C kuşağı için her gün bir şey yapın

Solis, C kuşağını markanızla özdeşleştirmek amacıyla her gün bir şeyler yapmanızı tavsiye ediyor...

17 ŞUBAT, 2016

Dijital

Video projesi nasıl rekor kırdı?

Akbank'ın geçtiğimiz haziran ayında Babalar Günü'ne özel düzenlediği projesi sosyal medyada büyük ilgi gördü...

27 EKİM, 2015

Dijital

Sosyal ağların yeni kuralları

Prof. Nicholas Christakis online yada ofline tüm sosyal ağların hala belli başlı kuralları takip ettiğini söylüyor.

26 EKİM, 2015

Dijital

Hangi blogger

Şirketlere işbirliği yaptıkları bloggerlerı sorduk.THY'den Loreal'e GittiGidiyor'dan Mavi Jeans'e markaların seçimleri..

26 EKİM, 2015

Dijital

"Geniş izleyici kitlesi dijitalde bize ilham veriyor"

Akbank, bu yıl 11’incisi düzenlenen Akbank Kısa Film Festivali’nin tanıtımı için Instagram film projesini hayata geçirdi. #kısayoldan adı verilen projenin Türkiye’de ilk olduğunu söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Her bir Instagram kullanıcısının kendi seçimleriyle farklı farklı hikayelerin içine düşeceği bir macera yarattık. Böylece Türkiye’nin ilk interaktif Instagram filmini hayata geçirdik” diyor.

20 AĞUSTOS, 2015

Dijital

Online itibar taktikleri

Silikon Vadisi’nin harika çocuklarından ve online itibar yönetimi şirketi Reputation.com’un CEO’su Michael Fertik, son kitabı “İtibar Ekonomisi”nde (The Reputation Economy) yakın gelecekte itibarın para veya güçten çok daha önemli olacağına dikkat çekiyor. Fertik, herkesin dijital ayak izi olduğunu, bunun da online itibarı yarattığını söylüyor. Şirketlere “Markanız Apple kadar büyük ve ürünleriniz Apple kadar iyi değilse dijital ayak izlerinizi mutlaka yönetin” diyen Fertik, liderlere de “Sosyal medyada kendinize özgü bir tarzınız olması önemli” tavsiyesinde bulunuyor.

19 AĞUSTOS, 2015

Dijital

Sosyal medyadan ne öğrendik

Tüketiciler sosyal medyanın tüm kanallarını etkin kullanmaya başladıkça şirketler de gözlerini bu mecraya dikti. Sosyal medyadaki yorumlar, eleştiriler ve “mention”lardan yola çıkarak ürünleri ve hizmetleri hakkında geleneksel yöntemlerle elde edemeyecekleri kadar samimi bilgiler elde ettiler. Yani kısaca yeni ve hızlı bir öğrenme sürecine girdiler… Peki şirketler bu öğrenme sürecini nasıl somut faydaya dönüştürüyor? İşte Turkcell’den Yemeksepeti’ne, THY’den Pepsico’ya dev şirketlerin sosyal medyadaki geri dönüşlerle imtihanı…

19 AĞUSTOS, 2015