"Bodrum Bir Cazibe Merkezi"

Bodrum, pek çok CEO’nun yaz aylarında uğrak noktaları arasında yer alıyor. Tatil beldesi olmasının yanında toplantıların ve iş bağlantılarının da yapıldığı bir buluşma yeri olarak da ön plana çıkıyor.

10.08.2017 10:03:000
Paylaş Tweet Paylaş
"Bodrum Bir Cazibe Merkezi"

Nil Dumansızoğlu

[email protected]


Bodrum, pek çok CEO’nun yaz aylarında uğrak noktaları arasında yer alıyor. Tatil beldesi olmasının yanında toplantıların ve iş bağlantılarının da yapıldığı bir buluşma yeri olarak da ön plana çıkıyor. Bu nedenle yeni sezonda Bodrum’un mevcut konjonktürel sorunlardan az etkileneceği düşünülüyor. Çağdaş Holding’in yönetim kurulu üyesi DAĞLARCA ÇAĞLAR da aynı fikirde… Holding bünyesinde bulunan ve 2015 yılında açılan Swissôtel Resort Bodrum Beach’in Ramazan dönemi dışında doluluk problemi yaşamayacağını söylüyor ve “Ekim ayı sonuna kadar hava sıcaklığının yüksek olması ve otelimizin bölgedeki bilinirliğinin artmasıyla birlikte sezonu yüksek doluluk oranlarıyla kapatmayı ümit ediyoruz” diyor.

Bodrum, yaz tatili planlarının vazgeçilmez lokasyonlarından biri... Marinaları, koyları ve doğası Bodrum’u en cazip kılan özellikleri... Bu nedenle Bodrum’daki otellere her geçen yıl bir yenisi ekleniyor. Bunlardan biri de Swissôtel Resort Bodrum Beach... 

2015 yılında açılan Swissôtel Resort Bodrum Beach, Bodrum şehir merkezine kısa bir sürüş mesafesinde olan Turgutreis koyunda konumlanıyor. Otelin bölgedeki bilinirliğinin artmasıyla sezonu yüksek doluluk oranlarıyla kapatacaklarını söyleyen Çağdaş Holding Yönetim Kurulu Üyesi Dağlarca Çağlar, “Bodrum, tatil yeri olmanın yanında önemli toplantıların ve iş bağlantılarının yapıldığı bir buluşma ve bir araya gelme noktası. Bütün bunların yanında havalimanına yakınlığı, marinaları, koyları ve doğasıyla zaten bir cazibe merkezi” diye konuşuyor. Dağlarca ile Bodrum ve Swissôtel Resort Bodrum Beach hakkında konuştuk: 

  • Bodrum’da yaz turizminde son dönemde öne çıkan trendler neler? 

Devam eden yatçılıkla birlikte, popüler olan birçok plaj konsepti ön plana çıktı. Bu plajlarda uygulanan özel 67 aktiviteler ve organizasyonlar, konaklayan misafirlerin özellikle de genç ve orta yaş nüfusun ilgisini canlı tutuyor. 

  • CEOLife olarak CEO’lara yönelik yaptığımız anketlerde Bodrum yaz tatili için seçilen yerler arasında ön plana çıkıyor. Sizce bunun nedeni nedir?

Bodrum’un hitap ettiği misafir kitlesi bizim A+ dediğimiz sınıf. CEO’lar, genellikle kendi tekneleriyle rahatlıkla ulaşım sağlayabildikleri için Bodrum, tercih edilen lokasyonlar arasında bulunuyor. Türk ve yabancı birçok üst düzey yöneticinin de Bodrum’un çeşitli yerlerinde evleri var. Bodrum, bu yönüyle de tatil yeri olmanın yanında ayrıca önemli toplantıların ve iş bağlantılarının yapıldığı bir buluşma, bir araya gelebilme noktası olarak da görülebilir. Bütün bunların yanında havalimanına yakınlığı, marinaları, koyları ve doğasıyla zaten bir cazibe merkezi. 

  • Özellikle iş insanları bir tatil beldesinde en çok neyin olmasına dikkat ediyor? Tatillerinde en fazla ne tür aktivitelerin ve hizmetlerin olması onları etkiliyor? 

İş insanları, tatil beldesinin şehrin kirliliğinden uzak, denize yakın, temiz, doğayı hissedebilecekleri, organik yiyecekler ile buluşabilecekleri ve her şeyden önemlisi büyük yapılardan uzak yerler olmasına dikkat ediyor. Aktivite tercihi ailelerin yapısına göre değişkenlik gösteriyor. Özellikle sizin bulunduğunuz bölge olan Turgutreis’te tatilciler bir günlerini geçirmek için ne tür aktiviteler yapabilir? Öncelikle 1.700 metrekarelik spa’mızda bulunan masaj odalarımızdan, açık ve kapalı yüzme havuzu, jakuzi, hamam, buhar odası gibi imkanlarımızdan yararlanabilirler. Bunun yanı sıra trekking, kite surfing ve tekne turu yapabilir, otele sadece 10 dakikalık yürüme mesafesinde olan Turgutreis D-Marine’e erişim sağlayarak çeşitli kafe ve restoranlarda keyifli vakit geçirebilir, çarşıyı gezebilir, akşam açık hava sinemasının tadını çıkarabilirler. 

  • Konfor anlamında iş insanlarının beklentileri ne yönde? 

Otel odalarının genişliği ve ferahlığı, ailelere hitap eden rezidans kiralama olanağının olması, Bodrum’da pek sık olmayan düz ayak yürüyüş mesafesindeki kumsalı ve iskeleleri, spor salonu, gün ışığı alan toplantı salonları, ulaşım kolaylığı, servis mükemmelliği gibi birçok detay sayabiliriz. Kısaca belirtmek gerekirse kendilerini özel ve evlerinde hissettirecek her şey. 

  • Siz sunduğunuz hizmet kapsamında nasıl bir çeşitliliğe sahipsiniz? 

Kişiye özel hizmet sunmamız en büyük farkımız. Misafir otele telefon ya da e-mail yoluyla ulaştığı andan çıkış yaptığı ana kadar, her an yanlarında olduğumuzu hissettirmeye çalışıyoruz. Otelimizde faaliyet gösteren Uzakdoğu ve Akdeniz mutfakları ile misafirlerimizin güzel zaman geçirmelerini sağlıyoruz. İsteğe bağlı olarak kendilerine keyifli tekne turlarıyla da hizmet veriyoruz. 

  • Geçtiğimiz yaz dönemi Bodrum açısından nasıl geçti?

2015 ve 2016 yaz aylarına denk gelen Ramazan döneminin sakin geçecek olmasına karşın ekim ayı sonuna kadar hava sıcaklığının yüksek olması ve otelimizin bölgedeki bilinirliğinin artmasıyla birlikte sezonu yüksek doluluk oranlarıyla kapatacağımızı ümit ediyoruz.


“MARKA ALGIMIZ ÇOK İYİ” 


Swissotel’i rakiplerinden ayıran özellikleri nedir? Sizi neden tercih etmeliler? 
Hem marka zincir otellerde konaklayan biri olarak hem yatırımcı olarak baktığımda şunu söylemeliyim ki Swissotel’in marka değeri ve algısı çok iyi durumda. Bu Swissotel’in bağlı olduğu FRHI grubunun olaya bakış açısının ne kadar doğru ve ciddi olduğunun göstergesidir. Swissotel Bodrum Beach bir resort oteli olarak hizmet veriyor. Bodrum’un olağanüstü güneşini ve denizini isteyen herkes için doğru bir destinasyon. Verdiği kaliteli hizmetle de keyifli tatil geçirmek isteyen herkesi hedefliyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz