İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Hedefi yakalama hesapları

30 büyük şirkette yıl sonu hedeflerini gerçekleştirmek için CEO’ların hangi konulara odaklandıklarını araştırdık.

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Tekstilcinin yeni hayatı

Türkiye’nin en büyükleri arasında yer alan 35 tekstilci aile bugün ne yapıyor?

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Yeni hedef bankasızlar

Ağırlıklı olarak düşük gelirlilerin oluşturduğu bankasızlar, genellikle ücret ve komisyonları yüksek buldukları için sisteme uzak duruyor.

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Büyük değişim

Sigorta ve BES'te acentenin payı düşüyor banka yükseliyor.

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Yatırım atağı

Türkiye’nin 2023 hedefi büyük.

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Büyük fırsat avı

Yurtdışındaki 50 büyük Türk şirketi atağa hazırlanıyor

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Yabancı ortak ayak bağı olur

Suzan Sabancı Dinçer ile dünya piyasalarını, Türkiye’ye etkilerini ve Akbank’ın gerçeklerini konuştuk.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

Öncelik ciro mu kâr mı?

Ciro mu yoksa kârlılık mı önemli? Şirketler cephesinde bu soruların yanıtlarını araştırdık.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

Büyük zam hazırlığı

Önümüzdeki günlerde hangi sektörde, nasıl bir fiyatlama yaşanacak araştırdık.

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Yeni projelerim var aklım hâlâ otomobilde

Otomotiv sektörünün duayenlerinden Mermerler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Mermer sorularımızı yanıtladı.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

Merkezler Küçülüyor

Türkiye’deki 14 büyük holding merkezi yönetimlerini küçültüp desantralize oldu. 10 yıl öncesine göre merkezdeki çalışan sayıları azaldı.

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Şirket alarak hızlı büyüyeceğiz

"Risk sermayesi gibi şirket alacağız"

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Böyle giderse sektör tıkanır

Gülor Şarapçılık Yönetici Direktörü Adnan Erem, şirketin hikayesini ve sektörün yaşadığı önemli değişimi anlattı.

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Robocaz'la İstanbul'un sesini tişörtlere taşıdık

“tek tweetlik senaryo” projesi büyük ses getirdi. Bu iki projeyi, Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile konuştuk.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

Reklamın hızlıları

Türk reklam sektörünün büyüklüğünü ve karnesini ortaya koyabilmek için önde gelen şirketleri mercek altına aldık.

1 EKİM, 2013