BASF’nin 2012 yılındaki karbon ayak izi, şirketin üretimdeki karbon emisyonlarını önemli ölçüde azalttığını gösteriyor.
David Meerman Scott, öncesinde Capital’e sosyal medyanın yeniden şekillendirdiği pazarlama ve halkla ilişkilerin yeni kurallarını anlattı.
İş insanlarının bugüne kadar yaptıkları en önemli itirazları, bu itirazların çalıştıkları kurumlara ve kariyerlerine etkilerini araştırdık.
Yenilenen 21 logoyu baz alarak gerçekleştirdiğimiz anketimize 108 şirketin pazarlamadan sorumlu iş lideri katıldı.
Sarar’ın gözünden hazır giyim sektöründe yeni dönemin gerçekleri...
Yüzyılı aşan bir aile şirketinin son temsilcisinden sektöre, Türkiye planlarına ve iş hayatına dair notlar.
Etkin maliyet yönetimi, sürdürülebilir büyüme açısından en kritik konulardan biri.
İş dünyasında “büyükbaba” ya da “dede” olma şansını yakalayan işadamlarından her biri torunlarına çok düşkün.
Odeabank Genel Müdürü Hüseyin Özkaya ile gelecek hedeflerini ve özellikle bireysel bankacılıkta büyüme serüvenlerini konuştuk.
Türk şirketlerinin geldiği noktayı ve gelecek beklentilerini, işlem adedi bazında pazar lideri olan 3 Seas Capital Partners’ın CEO’su Şevket Basev anlattı.
T. Altuğ Aksoy’la, şirketinin turizme verdiği önemi, Gelecek Turizmde Projesi’ni ve Sürdürülebilir Turizm Destek Fonu’nu konuştuk.
Mağazalaşma hızında Türk şirketleri dünyadaki en büyük rakiplerini geride bırakıyor.
“İyi planlanmış ve uygulanmış sürdürülebilir turizm stratejileri ve projeleri, yoksulluğu azaltabilir ve kapsayıcı sürdürülebilir kalkınmayı sağlayabilir”