İŞ DÜNYASI

İş Yaşam

Fotoğrafçılıkla sabrı öğrendim

Pronto Tour Yönetim Kurulu Başkanı Ali Onaran ile vahşi doğa fotoğrafçılığını ve ona kattıklarını konuştuk.

1 TEMMUZ, 2013

Söyleşiler

TSKB'nin yeni rotası

Özcan Türkakın ile bankanın yeni dönemde iz leyeceği stratejileri, 2013 yılı sektör tablosunu ve kişisel hedeflerini konuştuk.

1 TEMMUZ, 2013

Söyleşiler

Normalleşme başladı, asıl kârı 2014'te yaparız

Axa Sigorta CEO’su Cemal Ererdi ile sigorta sektörünün 2013 yılı tablosunu ve şirketin bu dönemde hedeflerini konuştuk.

1 TEMMUZ, 2013

Söyleşiler

Endeks değil, doğru hisse dönemi

Finansbank Yatırım Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Saruhan Doğan ile yaptığımız sohbetin detayları şöyle...

1 TEMMUZ, 2013

Söyleşiler

Sırada bulutların entegrasyonu var

Özan Türe ve Funda Vural ile Cloudteam’i, Salesforce.com ile sundukları CRM çözümlerini ve hedeflerini konuştuk.

1 TEMMUZ, 2013

Söyleşiler

Bilinirlik oranımız yüzde 100

Doğa Koleji CEO’su Uğur Gazanker, sorularımızı yanıtladı.

1 TEMMUZ, 2013

Söyleşiler

Maksimum güvenlik

Kale Güvenlik Sistemleri Genel Müdürü Burak Erin, sorularımızı şöyle yanıtladı...

1 TEMMUZ, 2013

Söyleşiler

CRM'de müşteri deneyimine ihtiyaç var

Oracle Türkiye ve Orta Asya Bölgesi CRM Çözüm Danışmanı Gökhan Engin, sorularımızı yanıtladı.

1 TEMMUZ, 2013

Söyleşiler

Sıfırdan kurduk ilk 5'e gireriz

Saya Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Haluk Sancak’ın sorularımızı yanıtladı.

1 HAZİRAN, 2013

Söyleşiler

Dağıtım devinin yeni büyüme planı

Akyürek Holding Yönetim Kurulu Başkanı Serdal Akyürek’in sorularımız şöyle yanıtladı...

1 HAZİRAN, 2013

Söyleşiler

Veriyi iyi kullanan fazla kâr ediyor

Koehler, Capital’e Teradata’nın yapısı ve “büyük veri”nin iş yaşamında oyunun kuralını nasıl değiştirmeye başladığını anlattı...

1 HAZİRAN, 2013

Söyleşiler

Büyük dönüşüm

Zeynep Bodur Okyay, son 5 yıldır yaşadıkları kritik dönüşümü ve bu dönüşümün onları nereye taşıdığını anlattı.

1 HAZİRAN, 2013

Araştırmalar

Kimin için üretmeli

Şirketlerin hedef pazarı nasıl şekillenecek

1 HAZİRAN, 2013

Araştırmalar

Büyük ikna maratonu

Hedef, bazı sektörlerde yüzde 5 olan ikna oranını yukarı çekmek.

1 HAZİRAN, 2013

Araştırmalar

Koltukta müthiş hız

CEO sirkülasyonu artmaya devam edecek...

1 HAZİRAN, 2013