İş dünyasının önemli patronları iş hayatlarının 'Unutulmaz'anlaşmalarını ve bu anlaşmaların öykülerini Capital'e anlattı
Yöneticilerin,Patronların 'hatalara' yaklaşımları farklı,Ancak tekrarlanan ve kötü niyet taşıyan hatalara tahamül yok.
Erol Göker,emekliliğinde hobi olarak tarım ve hayvancılıkla uğraşmak isteyenlere meyveciliğe yönelmelerini öneriyor.
Babasının iflas etmesiyle fotoğraf makinasını eline alan Lütfi Aygüler,bugün fotoğrafçılıkla hobi düzeyinde ilgileniyor.
Profesör Emeritus Dennis L. Meadows,“Büyümenin Sınırları” isimli kitabın yazarlarındandır.
Yıldız Holding başkanı Murat Ülker, “Önce bölgesel marka olacağız. Ardından global marka olmayı hedefleyeceğiz” diyor.
Capital’in 5’incisini düzenlediği “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasının ilk 5’indeki şirketlerin marka değeri, krizde yüzde 13 arttı.
Krizde “değişken ücret” uygulamasını kullanan şirket ve çalışan sayısı hızla artıyor.
Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.
Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.
Son yıllarda 'sosyal medya'mecrasının yükselişi müşterileriyle iletişim kurmak isteyen şirketleri de etkisi altına aldı.
İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.
Krizin etkilerine rağmen müşteri sayısını her geçen gün arttıran bankaların hedefi müşteri sayısını katlamak.
Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.
Yeni dönemde küçük dilimdeki şirket sayısı artacak,rekabet bugünkünden de zorlu olacak.