Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi’nin kurucu ortaklarından Alinur Velidedeoğlu ve Beko markasının kaptanı Gündüz Özdemir, 1990’ların ortalarında “Beko. Bir Dünya Markası” önermesinde karar kıldı. Prestijli Arçelik markasının gölgesinde kalan Beko’yu, ileriye götürmek için iletişimi teknoloji üzerine kurdular. Büyük ve görkemli reklam kampanyalarıyla önce teşkilatı bu fikre alıştırdılar. Daha sonra da dünyanın pek çok yerindeki tüketiciyi Beko markasıyla buluşturdular. 2000’lerde,“12 Dev adam”ın doğduğu günlerde, Beko bu kez dünyada yarışacak Türk sporcularının destekçisi olmaya karar verdi. Basketbolumuza hamilik yapan şirketler arasına girdi.
Takımımız dünya ikincisi olduktan sonra Gündüz Özdemir’le sohbet ettik. Eski günleri hatırladık. Beko gösteriyor ki tutarlılık, süreklilik ve kararlılık olunca ödülü de büyük oluyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?