ACEMİ REKLAMCI
87 yıllık çikolata markası Elit, ilk kez 2011'in son döneminde reklam yapmaya başladı. Concept Reklam Ajansı tarafından hazırlanan "Reklamda acemi, çikolatada usta" sloganlı reklam kampanyası, gerek mesajı gerek içinde barındırdığı mizahıyla dikkat çekiyor. 87 yıllık bir bekleyişin ardından ilk kez reklam yapan markayı Elit Çikolata ve Şekerleme ve Pazarlama Müdürü Tolga Halimoğlu ile konuştuk.
KAÇINILMAZ OLDU
Reklam konusundaki acemiliklerine biraz esprili yaklaştıklarını belirten Halimoğlu, son bir yıldır pazarlama iletişimine reklamla başladıklarını söylüyor. "Son 5-6 yıldır perakende yatırımı yaptık. Ciddi bir şekilde nihai tüketiciye yönelik ürün kategorisine yöneldik. O nedenle reklam kaçınılmaz oldu. İlk kez reklamlarımız TV'de ve bilboardlarda yayınlandı. Bu reklam kampanyası marka imajına yönelik.
BİLİNİRLİĞİ SIFIR KABUL ETTİ
Elit markasının bilinirliğini sıfır kabul ettik. Bundan sonraki testlerde markanın nereye gittiğini araştırıp göreceğiz" diyor. Kampanyanın ilk geri dönüşünden de memnun olan Halimoğlu, Elit markasının önümüzdeki dönemde de reklama ara vermeksizin devam edeceğini açıklıyor. "Yılda 3-4 ürün lansman kampanyasıyla reklam iletişimine devam edeceğiz. Toplam bütçemizin yüzde 3-4'ünü de reklama ayıracağız" diye konuşuyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?