Apple'ın gözü reklam pastasında

Apple her alandaki rekabetçi konumunu reklam pazarlamasında da sürdürecek güçlü bir platform yaratıyor.

1.08.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Apple'ın gözü reklam pastasında
Apple ürünleri kullananları iAd’s aracılığıyla yakalayacak bu sistemi, Unilever gibi büyük reklamverenler hızla benimsiyorlar. Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde sohbet ettiğim Unilever Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Dünya Başkanı Keith Weed, Apple iAd konusunda şunları söyledi: “İngiltere’deki ilk siyah beyaz ve ilk renkli TV reklamlarını Unilever yapmıştı. Apple’ın iAd reklam platformundaki ilk çalışmayı da yine biz yaptık. Doğru yerde doğru zamanda olmak gerek. 3 yıl önce Silicon Vadisi’ndeydim. Apple’ı ziyaret ettim. iAd’i geliştiriyorlardı. Mobil, akıllı telefon ve interaktivite için ideal bir zemin olacağı belliydi. Apple’la pazarlık yaptık, anlaştık. Şu anda dünyadaki 6 ülkede 12 markamızla, iAd platformundaki en büyük reklamveren biziz. Tüketiciler iAd’e ortalama 70-80 saniye vakit ayırıyorlar. Türkiye’deki ekibimiz, iAd kullanmaya başladığında, bizim bu iki yıllık deneyimimizi kullanarak işe başlayacak."

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz