Arzum'u global marka yapacak

"Arzum'u tasarım ve fonksiyonellik anlamında gerçekten farklılık yaratacak bir marka haline getirmeye çalışacağız."

1.08.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Arzum'u global marka yapacak
ERHAN ALGIM / ARZUM PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
3 ay önce Arzum'un pazarlama direktörü olan Serhan Algım, en önemli iş deneyimini Gillette'te edindi. Gillette'in kültürünü bireysel katkıların takım oyunuyla maksimize edildiği bir ortam olarak tanımlayan Algım, “Pozitif davranışın hakim olduğu bir şirket olan Gillette'te satış alanında zorlu işlere imza attık" diyor. Gerçekten Algım, Braun ürünlerinin Türkiye'deki hızlı büyümesini gerçekleştiren ekibin bir parçası olarak çalıştı. Bu süreçte çok fazla deneyim ve geniş bakış açısı kazandığını söyleyen Algım, özellikle epilasyon aletleri ve tansiyon ölçerlerde Türkiye'yi dünyanın 1 numaralı pazarı haline getirdi. Bu başarılar onu, uluslararası boyutta farklı noktalara taşıdı. 2003 ve 2005'te gerçekleştirdiği Braun Akademi ve Braun Silk-epil Tavsiye Et ve Kazan programı, önce lokal sonra da global boyutta ödül almasını sağladı. Serhan Algım, bugünse Arzum'da çok heyecan verici ve yoğun bir tempoya girdiklerini söylüyor. Algım, en büyük hedefinin ise Arzum'un markaya dair değerlerini net bir şekilde belleklere yerleştirmek olacağını söylüyor. Ajandasının en önemli başlığını ise şöyle anlatıyor: “Halen 20'den fazla ülkede ürünleri satılan Arzum'un uluslararası bir marka olma yolunda yapıtaşlarını oluşturmak en büyük hedefimiz. Arzum'u tasarım ve fonksiyonellik anlamında gerçekten farklılık yaratacak bir marka haline getirmeye çalışacağız."

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz