SEKTÖR ÇOK HAREKETLİ
Son yıllarda istikrarlı bir büyüme yaşayan ajans, içinde bulunduğumuz dönemde büyüme konusunda daha agresif bir tutum izlemek niyetinde. DRAFTFCB CEO'su Elif Onay, "Reklamcılık sektörü çok hareketli. Önümüzdeki yıl birçok ajansın satıldığını veya birleşmeler olacağını göreceğiz. Ajansın 2012 yılı hedefi yeni müşterilerle daha güçlü bir müşteri portföyüne sahip olmak. Bu yıl stratejik büyüme hedeflerimiz de var. Bir veya birkaç ajansla görüşmelerimiz söz konusu" diyor.
DİJİTAL SON DERECE AKTİF
DRAFTFCB,dijital ve mobil pazarlamayı da ihmal etmiyor. Shopper marketing'e de özel bir önem veriyor. Önay, 2011 yılı başından itibaren ajans bünyesindeki dijital bölümün son derece aktif çalıştığını anlatıyor. "Hem kendi müşterilerimize hem konkurlarda her zaman, her fikri dijital ayaklarıyla sunuyoruz, artık dijitali ayrı düşünmek mümkün değil.
SHOPPER MARKETING'İN YÜKSELİŞİ
Ayrıca shoppers marketing hızla yükselen ve önem kazanan bir konu. Türkiye'de de müşteriler bu alana gittikçe daha fazla yatırım yapıyor. Bu nedenle biz de Türkiye'de 3 yıldır bu konuya büyük önem veriyoruz ve yatırım yapıyoruz. Bu yıl Coca-Cola'nın Burn ve Cappy markalarının shoppers marketing'ini de kazandık ve birlikte çalışıyoruz."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?