"Bizce mümkün" Sloganı yaradı

Yaklaşık bir yıl önce Finansbank, "Finansbank Gelişim Programı" adını taşıyan bir program başlattı.

1.08.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
"Bizce mümkün" Sloganı yaradı


EN ÇOK TERCİH EDİLEN OLACAK

Hedefini de "Türkiye'nin en çok tercih edilen bankası olmak" olarak belirledi. Tüm bu çalışmaların sonucunda ortaya çıkan yeni bankacılık anlayışını "Bizce Mümkün" sloganı ile duyurdu.
İMKANSIZI BAŞARMAK
Finansbank Perakende Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erkin Aydın, yeni kampanyalarıyla ilgili olarak, "Yeni bankacılık anlayışımızla paralel olarak yapılamaz denileni yapmanın ve imkansızı başarmanın her zaman bir yolu olduğunun altını çizmek istedik.
HERKESİN YANINDA
Bu anlayışı bir çocuğun rüzgarla kurduğu dostluğun tutku dolu hikayesi üzerinden anlatmaya karar verdik. Filmimizde, yenilikçi ve yaratıcı bankacılık çözümleriyle hedeflerine ulaşmak isteyen herkesin yanında olduğumuzu vurgulamaya çalıştık" diyor.
TEPKİLER OLUMLU
Reklam filmi yayınlanmaya başladığından bu yana oldukça olumlu tepkiler aldıklarını belirten Aydın sonuçları şöyle paylaşıyor, "Film beğenildi, ilgi gördü, artan bir etki ile konuşulmaya devam ediyor. Bunu da 'Bizce Mümkün' anlayışını doğru yoldan anlatmamıza borçluyuz diye düşünüyoruz.
BAĞ GÜÇLENDİ
Reklam filmimizin bize kazandırdığı en önemli avantaj marka bilinirliğinin artması oldu. Buradan hareketle bankamızı tanımayan, müşterisi olmayan kişilerin dikkatlerini çekmekle beraber, mevcut müşterilerimizle olan bağımız da güçlendi. Reklam filminin marka sadakatine olumlu etki yaptığını söyleyebiliriz."

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz