"Bu kriz ,Bolluk krizi

"Eskiden problem kıtlıktı. Şimdi bolluk"

1.07.2009 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
"Bu kriz ,Bolluk krizi
ÇARPICI KAMPANYALAR M.A.R.K.A. reklam sektöründe duruşuyla da farklılaşmış bir ajans. Ajans sahibi Hulisi Derici, sektörde dahi olarak tanımlanan birkaç isimden biri.Regal’in şaşırtan reklamları, Audi’nin çarpıcı kampanyaları ve daha pek çok ses getiren çalışmada onun imzası var.
GELENLER VE GİDENLER OLDU Birkaç gün önce Derici ile ajansında bir araya geldik. Son dönemde yaşadıkları en önemli gelişmeleri konuştuk. Özetle son bir yıl ajans açısından oldukça hareketli geçmiş. Gelen ve giden önemli markalar olmuş. Gidenler arasında 11 yıldır çalıştıkları Audi ve 5,5 yıl işbirliği yaptıkları Vestel de var. Gelenler ise Hyundai, Whirlpool, Gratis, Yapı Kredi ve World Card.
AUDI VE VESTEL NEDEN AYRILDI? Derici, ayrılıkların nedenini şöyle açıklıyor: “11 yıl çalıştığımız Audi ile geçtiğimiz ay vedalaştık. Çünkü bu yıl, Hyundai’ye hizmet vermeye başladık. Hyundai farklı bir segmentin markasıydı ama Audi, Hyundai ile birlikte hizmet vermemizi istemedi. Audi, bizle çalışmaya 1998 yılında başladı. Çok gerideydi ve çok yeniydi. 2008’de lüks otomobil segmentinde lider oldu. Görevimizi şerefiyle yerine getirdik.
Vestel markası ile de ayrıldık. Vestel markasına 5,5 yıllık bir hizmetimiz oldu. Bu kadar yılın sonunda müşterimizde yeni bir şeyler deneme arzusu olduğunu gördüm, gayet hoş bir şekilde vedalaştık.”
BOLLUKTA VAR OLMAK Yeni müşterileri ile keyfi gayet yerinde olan Derici’nin krize bakışı da farklı. Krizi önemsemediğini söyleyen Derici, “Bu kriz bolluk krizi. Eskiden problem kıtlıktı. Şimdi bolluk. Her şeyde olduğu gibi reklam ajanslarında da bolluk durumu söz konusu. Bu devrin krizi, bu bolluğun içinde var olmak ve öne çıkmak. İşin özü bu” diye konuşuyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz