Değer katan fırsat peşinde

"Global deneyimimi de kullanabileceğim ve aynı zamanda bana bir şeyler katan fırsatları değerlendiririm.”

1.07.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Değer katan fırsat peşinde
ESRA SELÇUK DEDEKÖYLU / KIMBERLY CLARK PAZARLAMA DİREKTÖRÜ
Esra Selçuk Dedeköylü, pazarlamayı önce bu işin anavatanı ABD'de, ardından İngiltere'de öğrendi. 7 yıl boyunca Amerika ve İngiltere'de çalışan Dedeköylü, bu sayede çok önemli deneyimler kazandığını belirtiyor. Özellikle Johnson&Johnson'da Avrupa, Ortadoğu ve Afrika (EMEA) bölgesinde ürün geliştirme rolünün nadir bulunan bir fırsat olduğuna dikkat çekiyor. Yine en büyük Avrupa pazarı olan İngiltere'de şirketin en büyük markası Johnson's Baby'yi yönetmesinin de kendisine çok şey kattığını belirtiyor. Dedeköylü, şu an Kimberly Clark Türkiye'de tüm markalardan, yani Huggies, Kotex ve Depend'den sorumlu pazarlama direktörü. Bu pozisyonda en önde gelen başarı hedeflerinden birinin, ekibini eğiterek ve geliştirerek motive, yetkin bir ekip oluşturmak olduğunu söylüyor. Dedeköylü, kariyer hedefini ise şu sözlerle açıklıyor: "Global deneyimimi de kullanabileceğim ve aynı zamanda bana bir şeyler katan fırsatları değerlendiririm.” Dedeköylü, gündemini ise şöyle anlatıyor: "Huggies markamızın relansmanını yapacağız. Kotex'in artan pazar payını yeni kampanyamızla daha da yükseklere taşımak istiyoruz. Bunun yanında tüketici bilincini oluşturmaya çalıştığımız Depend markamızın mümkün olduğunca çok kişiye ulaşması en büyük hedeflerimiz arasında yer alıyor.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz