Erkıran'ın gündemi

“İletişimden inşaata, finanstan otomotive kadar önemli sektörlerin önde gelen markaları ile çalışmaktayız.

1.06.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Erkıran'ın gündemi
40 MARKA
People Communications Türkiye’nin en büyük medya planlama ve satın alma ajanslarından... 2009 sonunda kurulan ajans, henüz ilk yılında sektörde önemli bir yer edindi. 2011 sonunda yaklaşık 300 milyon TL ciroya ulaşarak sektörde ilk 3’te yerini aldı. Ajans CEO’su Banun Erkıran, 40 farklı markaya hizmet verdiklerini söylüyor.

MARKALARIMIZ HAYATIMIZIN PARÇASI
“İletişimden inşaata, finanstan otomotive kadar önemli sektörlerin önde gelen markaları ile çalışmaktayız. Hizmet verdiğimiz tüm markalar için temel prensibimiz bu markaların hayatımızın bir parçası olması. Bizim ailemizin fertleri için kendi markalarımızın ürünleri ofis dışı yaşamlarında da ana markadır. Dolayısıyla önce biz kendi markalarımıza çok güveniriz, sonrasında hedef tüketicinin markamızın bir temsilcisi olması için yola çıkarız” diyor. Erkıran, bugünlerdeki önceliklerini ise şöyle sıralıyor:

DİJİTALİN ÖNEMİ

“2010 yılında kurduğumuz United People dijital medya ajansı bizim için büyük önem taşıyor. Bu konuda süregelen yatırımlarımızın hızını artıracağız.

STRATEJİK PLANLAMA

Biz People Communications olarak sektörde stratejik planlamanın gerçekten görmesi gereken değeri henüz bulamadığı tespitiyle bu alana da öncelik veriyoruz.

İŞ GELİŞTİRME VE ARAŞTIRMA
People Intelligence markası altında markalarımıza bir iletişim ajansı olarak hizmet vermenin ötesinde, onların işlerini bir adım daha öteye taşıyacak iş geliştirmeye yönelik araştırma yatırımlarımıza 2012 yılında daha da büyük bir kaynak ayırıyor olacağız. Çalıştığımız markalar için artı değer yaratmak bizim için her zaman çok önemli olacak.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz