AYÇA MUTLUER BAYRAKTAR / DOMINO'S PİZZA PAZARLAMA VE SATIŞ DİREKTÖRÜ
Aslında Ayça Mutluer Bayraktar, kendini Unilever mezunları arasında görüyor, Pepsico'nun ise büyüme fırsatlarını belirlemek, yeni fikirleri denemek, hep daha iyisini istemek açısından kendisini geliştirdiğine inanıyor. Pazarlama yöneticilerinin çok aktif çalışma fırsatı bulduğu Domino's'un yeni pazarlama ve satış direktörü olan Bayraktar, kariyer hedefini şöyle açıklıyor: "Hedefim, hızlı tüketim ürünleri sektöründeki tecrübelerimi yeni sektörlerde, değişik iş modelleri çerçevesinde başarıyla uygulayabilmek. Bir işletmeyi sadece pazarlama olarak değil tüm açılardan değerlendirip fırsatları yakalayabilmeyi ve bunu yaparken beraber çalıştığım ekipleri de geliştirebilmeyi istiyorum.”
Bayraktar, Domino's Pizza'da pazarlama vizyonu, iletişim ve fiyatlama stratejisi, farklı satış kanalları için ulusal ve yerel aktivite planlarından sorumlu. Markanın en önemli hedefinin "lezzet” sahiplenmek ve pazarlama planını bu motto üzerine kurmak olduğunu ifade eden Bayraktar, gündeminin önemli maddelerini şöyle aktarıyor: "2013, Domino's için bir değişim yılı, Yeni bir marka vaadiyle, yeni logoyla, dükkan içi ve dükkan dışında yeni görsellerle, yeni ürünler ve kampanyalarla, yeni dükkan konseptleriyle tüketicinin karşısındayız. 1 saniyede 1 pizza satışı gerçekleştiriyoruz. Hedefimiz bu frekansı çok daha artırabilmek, daha ilerilere taşıyabilmek, 300'e yakın şubede 45 ilde faaliyet gösteriyoruz. 2013 yılında 85 yeni şube açmayı hedefliyoruz ve 15 yeni şehre girmeyi planlıyoruz.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?