FATOŞ BURAK ÖZDOĞAN / AKZO NOBEL MARSHALL PAZARLAMA VE TİCARİ SATIŞ DİREKTÖRÜ
Fatoş Burak Özdoğan, 17 yıllık kariyeri boyunca hep sonuç odaklı oldu. Bu özelliği ona çalıştığı tüm şirketlerin başarısına önemli katkı sağlama fırsatı verdi. Carrefoursa'dayken pek çok ilki hayata geçirdi. "Perakendeden çok şey öğrendim ve ilkleri perakendede hayata geçirdim” diyen Özdoğan, genç profesyonellere iş hayatını anlamaları için mutlaka perakende sektöründe çalışmalarını tavsiye ediyor. Özdoğan, Domino's Pizza'da işe başladıktan 6 ay sonra satışları yüzde 54 artırdı. Şirketin 3 yılın sonunda Türkven'e satılma başarısının arkasındaki ekipte yer aldı. "3 yılda markayı uçurduk” diyen Özdoğan, bugün benzer dönüşümleri Akzo Nobel Marshall için gerçekleştiriyor. Marshall'ın en önemli iş ortaklarından olan nalbur dükkanlarının dekorasyon mağazalarına dönüştürülmesi projesi en önemli adımlarından biri oldu.
Özdoğan, kariyer planında kendini genel müdür olarak görmek istediğini söylüyor. İyi ekip kurduğunu belirten Özdoğan, şöyle devam ediyor: "İnsan ilişkilerine çok önem veririm. Bence bir yöneticinin sahip olması gereken en temel şey duygusal zeka. Bu yüzden dünyanın da kadınsal enerjiyle çok daha iyi yönetileceğini İnanıyorum,"
Şu sıralar oldukça yoğun olan Özdoğan, 2013 ajandasını şöyle paylaşıyor: "Bu yıl mükemmel mağazacılık yatırımlarımız artacak. Pazarda yenilikçiliğe liderlik ediyoruz. Son 5 yılda Türkiye'deki kişi başına boya tüketiminin 3 litreden 5-6 litreye gelmesinde payımız büyük. Pazarı büyütme çalışmalarımız
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?