KRİSTAL ELMA PERFORMANSI
Leo Burnett reklam sektörünün en köklü ajanslarından. Ajans cephesinden son dönemde güzel haberler geliyor. Bu yıl Kristal Elma’da dijital kategoride dijital ajanslar dışında Kristal Elma alan tek ajans Leo Burnett oldu. Son olarak Yandex konkurunu kazandıklarını belirten Leo Burnett’in CEO’su Ahmet Akın, yeni müşterisiyle ilgili olarak “Bugüne kadar tek markanın domine ettiği bir kategoride statükoya meydan okumak ve davranış değişikliği yaratmak bizim için heyecanlı bir görev” diyor.
SÜREKLİ DEĞİŞİM
Reklam sektörü sürekli bir değişim yaşarken Leo Burnett de değişiyor. Ajans HumanKind olarak isimlendirilen bir felsefe benimseniyor ve tüm çalışmalar bu felsefe üzerine kurgulanıyor. Akın, sektördeki değişim karşısında kendilerinin nasıl bir tutum içinde olduklarını da şöyle paylaşıyor: “Katma değer yaratmak için yaşanan değişimin farkında olmak yetmiyor, iş yapış şekillerini değiştirmek gerekiyor.
İÇİNE SİNDİREMEYENLER
Ajanslar yeni çağda kendilerini ‘Önemli olan teknoloji değil fikir’ diye avutsa da yeni teknolojileri anlamayan ve içine sindiremeyen ajansların hayatlarının bundan sonra zor olacağını düşünüyorum. Tüketici, hedef kitle, rasyonel fayda hatta duygusal fayda gibi tanımlamaların rafa kaldırıldığı, insan odaklı çalışmanın ve hayatı iyileştirmenin arttığı bir döneme giriyoruz.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?