ÖDÜLLERİ TOPLADI Gökhan Akça, reklam sektörünün yükselen yıldızlarından. DDB&Co’daki çalışmalarıyla ön plana çıkan Akça, geçtiğimiz yıl dünyanın en büyük reklam yarışması olan Cannes Lions’dan ödülle dönerken yine sektörün en önemli yarışmalarından Golden Drum’da da altın ödülün sahibi oldu. Bu yıl da Akça başarılarına bir yenisini daha ekledi.
EN YARATICI REKLAMCI Sektörün en prestijli dergisi Luerzer’s Archive’in 2009-2010 yılı sıralamasında en yaratıcı reklamcı olarak gösterildi.
Tüm bu başarılar, birbiri ardına yaşanırken Akça, geçtiğimiz haftalarda DDB&Co’dan sürpriz bir kararla ayrıldı.
AYRILIĞIN GEREKÇESİ Şimdilik bu ayrılığın gerekçesini açıklamayan reklamcı, şu aşamada net bir karar vermiş değil. Yurtdışından birçok ajanstan çalışma teklifi aldığını, ancak bu tekliflere çok sıcak bakmadığını söylüyor. Gerekçesini de şöyle açıklıyor:
HEDEFİNDE NE VAR? “Dünya çapında ünlü bir reklamcı olma hedefimi Türkiye’de gerçekleştirmek istiyorum. Bu işi Türkiye’de yapmak yurtdışında yapmaktan daha zor. Çalıştığım her ajansa dünya çapında ödüller kazandırmayı ve global markalar yaratmayı amaçlıyorum. Amaçlarıma Türkiye’de ulaşamazsam o zaman yurtdışına giderim.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?