Lowe İstanbul'daki büyük değişim

Lowe İstanbul, son dönemde önemli bir değişim süreci yaşıyor

1.06.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Lowe İstanbul'daki büyük değişim


YÖNETİMDE NELER OLDU?
Şirket yaratıcı bölümünde yeni bir düzenleme gerçekleştirdi, Uzun yıllar birlikte çalıştığı Emre Noyan ve Can Apaydın "Lowe istanbul Yaratıcı Bölüm Başkanları olarak Lowe'un geleceğine yön verecek, Tuba Şamlı Atilla ile Tayfun Kısacık ise Lowe istanbul'un kreatif direktörleri oldu,Ajans başkanı Nesteren Davutoğlu, "Markalarımıza değer katacak bu değişimle yeni bir dönemin kapısını araladık" diyor,

HEYECANLI OYUN
Yaşanan bu değişimle birlikte Lowe istanbul, bu yıl özellikle dijital ayağa odaklancak, Davutoğlu, ajans bünyesinde kurdukları DijiMasa'yı yapısal anlamda geliştirip büyüteceklerini söylüyor,"DijiMasa ile ilgili yeni projelerimiz var,markalarımızın yolculuklarını dijital düşünmeyi ajansın kalbine yerleştirerek geliştirmek, heyecanlı bir oyun" diye konuşuyor, Dünya değişip dijitalleşirken her projenin dijital bacaklarını düşünmek gerektiğinin altını çizen Davutoğlu, artık önce dijital dünyada nasıl var olabileceklerini sorgulayarak işe başladıklarını ifade ediyor,

DAHA FAZLA SAMİMİYET Son dönemde kendileri değişirken tüketicide gözlemledikleri diğer değişimleri de şöyle aktarıyor: "Tüketici bugün daha fazla şeffaflık ve samimiyet istiyor, Bu cümlenin biz reklamcılar özelinde önemi çok büyük, Fokus gruplardan duyduklarımızı, direkt işlere yansıtmak yeterli değil, Artık tüketiciyi gerçekten anlama ve ona ticari kaygıların ötesinde samimiyetle yaklaşma dönemindeyiz,,, Bunu kavrayan markaların yaşama ve büyüme şansları büyük olacak,"

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz