DEĞİŞİMİN BOYUTU
Reklam sektöründe konsolidasyon sürüyor. Son olarak dünyanın en büyük reklam networklerinden JWT, Manajans’ı satın aldı. Bu satın alma sonrasında da Manajans JWT’nin Başkanı Tuğbay Bilbay’la görüştüm. Ajansın yeni gündemini ve hedeflerini konuşma şansı yakaladım. Bilbay, ajans içinde kısa vadede bir değişikliğin söz konusu olmadığını söylüyor. Yönetim yapılarında ve personel politikasında önemli bir gelişme planlanmadığını belirtiyor ve yeni dönem planlarıyla ilgili şöyle konuşuyor:
GÜÇ KATACAK
“Manajans/JWT yakında tam olarak WPP ajansı olacak. Bu, aynı gruptaki diğer ajanslarla eşitlik, öteki ajanslara karşı ise JWT ve WPP’nin tüm olanaklarını eksiksiz kullanabilme gücü getirecek. Bunun dışında biz zaten Eli Acıman prensipleriyle çalışan, yenilikleri eşzamanla uygulayabilme kabiliyetine sahip, bu ülkenin en köklü ajansıyız. İş anlamında zaten çok güçlüyüz.” MÜŞTERİYE ETKİSİ
Yeni birlikteliğin müşteriye yaratacağı farklılık konusunda ise Bilbay, şöyle konuşuyor: “Rahatlıkla söylüyorum, Türkiye’nin en iyi hizmet veren ajanslarından biriyiz. JWT de dünyanın en iyilerinden. Buna vurgu yapan bir çok araştırma var. Bu yüzden WORLDMADE by JWT felsefesini gerçek anlamda uygulayabiliyor, tüm network’ümüzle markalarımıza fayda yaratmak için çalışıyoruz. Herhalde bunu kimse değiştirmek istemez.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?