Metlife'ın 3 ayaklı büyüme planı

Bireysel emeklilik sisteminde yeni bir dönem başladı.

1.10.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Metlife'ın 3 ayaklı büyüme planı
9 yıldan bu yana istikrarlı bir şekilde büyüyen sektör, yeni düzenlemelerle daha da U hızlı büyümeye hazırlanıyor. Eskiden sadece 2 vergi ödeyenlerin vergi avantajından faydalanabildikleri sistemde artık, sisteme giren herkes devlet katkısından faydalanabilecek. Sistemin tabanını geliştirecek bu U uygulamanın bireysel katılımı ,SE hızlandırması bekleniyor. MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, “BES, ikinci vitese taktı” diyor ve yeni dönemde rekabetin ürünlerde ve hizmet kalitesinde ortaya çıkacağına işaret ediyor.
MARKAYA YATIRIM
Deniz Emeklilik’i satın alarak Türkiye’de BES oyuncusu olan MetLife Emeklilik ve Hayat’ın hedefi ilk 5. Emeklilik pazarına 3 yıl önce giren şirket, yeni dönemde dağıtım kanalına ve marka farkındalığına yatırım yapmayı planlıyor. Deniz Yurtseven, MetLife’ın marka bilinirliğini üst düzeye çekeceklerini söylüyor. “Bizi yakında marka elçimiz Snoopy ile birlikte daha sık göreceksiniz. Yaptığımız her işin merkezine
müşterilerimizi koymak olarak özetleyebileceğim müşteri odaklılık ilkesi, en önemli stratejilerimizden bir tanesi” diye konuşuyor.
DENİZBANK’IN KATKISI
MetLife dağıtım kanalında Denizbank ile işbirliğini sürdürüyor. Yurtseven Denizbank’ın, banka sigortacılığının en iyi uygulayıcılarından biri olduğunu söylüyor ve ekliyor: “Hedefimiz, birlikte geliştirdiğimiz satış stratejileriyle Denizbank’ın şube ve şube dışı kanallarının üretkenliğini artırmak.”
YENİ ÜRÜNLER
MetLife, bu hedefe ulaşmak için bireysel emeklilik, hayat ve ferdi kaza branşlarında yeni ürünlerin satışına başlamayı planlıyor. Yeni ürünlerin yanı sıra mevcut ürünlere eklenecek yeni teminatlarla da daha çok ilgi uyandırmayı, daha anlaşılır, daha farklı ihtiyaçlara da cevap verebilecek, sektöre örnek teşkil eden ürünler sunmayı hedefliyor. Yurtseven, “Özellikle ferdi kaza branşında hem geniş ürün yelpazemiz hem de çoklu satış noktalarımızla ürünlerimizi sunarak prim üretiminde lider olmayı hedefliyoruz” diye konuşuyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz