"Reklamveren niş mecra alanı kullanıyor"

Weinstein, "8 kanalla Türkiye televizyonunda yer almamız beklentilerimizi aştı.

1.01.2010 16:20:000
Paylaş Tweet Paylaş
BEKLENTİNİN ÜSTÜNDE Birkaç yıl önce Türkiye’ye giren Discovery Channel, bulunduğu süre içinde pazardan beklentilerin çok üstünde bir geri dönüş aldı. Lanse ettikleri tüm programların gördüğü ilgiden memnun olan Discovery Networks Europe Gelişen Pazarlar Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Caleb Weinstein, “Bugün 8 kanalla Türkiye televizyonlarında yer almamız beklentimizi aştığımızı gösteriyor” diyor.
A GRUBUNU HEDEFLİYOR Discovery, reklamverenler için seçkin bir mecra. Ağırlıklı olarak A gelir grubunu hedefleyen kanal, bu kesime ulaşmak isteyen reklamverenlerin odağında yer alıyor. Caleb Weinstein da bu durumun altını sıklıkla çiziyor.
BÜTÇELER KISILINCA Discovery gibi niş içerikler sunan kanalların müşterilere ulaşmak için etkin bir medya olduğunu belirten Caleb Weinstein, “Son yıllarda reklamverenler mecraları daha etkin kullanmaya başladı. Bunda sınırlı bütçeler de rol oynadı. Bugün reklamveren hareketlerine baktığımızda, sadece kendi müşterilerinin yöneldikleri kanalları kullanmaya çalıştıklarını görüyoruz.
ETKİN BİR KANAL Aslında niş kanalları reklamveren olarak kullananlar, televizyon mecrasını en etkin değerlendirenler. Bunlara biz akıllı reklamveren de diyoruz. Çünkü kendi mesajlarını doğrudan ulaşmak istediklerine ulaştırabiliyorlar. Discovery Channel da bu anlamda yazılı ya da diğer medya kanallarından çok daha etkin bir medya kanalı” diye konuşuyor

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz