YENİLENME ÇALIŞMALARI
Birkaç ay önce Ogilvy&Mather İstanbul'da kreatif direktörlüğe Evren Doğrar geldi. Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunu olan Doğrar, kariyerine Medina Turgul DDB'de stratejist olarak başladı. Akabinde Alice BBDO ve TBWA İstanbul'da görev aldı. Ogilvy&Mother İstanbul'da kreatif direktörlük görevine geldikten sonra hemen harekete geçen Doğrar, aradan geçen birkaç ayda kadroda önemli değişiklikler gerçekleştirdi. Yönetimin kendisine sağladığı geniş imkanlar doğrultusunda kendilerini ileriye taşıyacak arkadaşları aralarına kattıklarını belirten Doğrar, ajansta birtakım yenileme çalışmaları için de düğmeye bastı.
NELER DEĞİŞTİ?
Doğrar, bu değişiklikleri şöyle paylaşıyor: "Dijital ajansımızla entegrasyonumuzu hayata geçirme fırsatı bulduk. Bundan sonra, bir tarafımız ana mecraları, diğer tarafımız dijitali düşünmüyor olacak. Müşterilerimizin 360 derece ihtiyaçlarına daha bütünsel bir yaklaşımla eğiliyor olacağız. Bu vizyonla dijital ekibimizin başına da sektörün saygın isimlerinden birini getirdik. Bunun meyvesini de mevcut işlerimizde hızla aldık diyebilirim.”
PLANLI BÜYÜME
Kendisinden beklentilerin büyük olduğuna değinen Doğrar, bu beklentileri de karşılıksız bırakmamak niyetinde. Doğrar, yeni dönem hedeflerini de şöyle açıklıyor: "Yeni dönemde birbirinden değerli markaların olduğu müşteri portföyümüze yenilerini katacak, planlı bir büyüme yaşayacağız. Ulusal ve uluslararası yarışmaların sahnelerinde kendimize yer bulacağız. Genç yeteneklerin çalışmak istedikleri yerler listesinde üst sıralarda yer alacağız.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?