CANAN TAŞAR / HTC TÜRKİYE VE KUZEY KIBRIS PAZARLARINDAN SORUMLU BÖLÜM BAŞKANI
Canan Taşar, kariyeri boyunca çalıştığı her pozisyonda kendini sürekli besleyip kişisel gelişimine devam ettiğini söylüyor. Bu süreçte çalıştığı şirketlere ve ekip arkadaşlarına da katkı sağlamaya çalıştığını belirtiyor. Taşar, bu sayede telekom sektöründe çalıştığı 13 yılda ciddi projelerde, çok iyi ekiplerle çalışma fırsatını bulduğunu söylüyor. Özellikle Vodafone Türkiye'de geçirdiği 4 yılın, iş hayatının en yoğun, bir o kadar da başarı ve eğlence dolu dönemi olduğunu ifade eden Taşar, Vodafone'un kendine kattıklarını şöyle aktarıyor: “Özellikle ekibimle birlikte değerli müşteri segmenti için hazırladığımız sadakat programı ve uluslararası dolaşım alanında Türkiye'de ilk olan projeler, başarılı sonuçlarıyla ödüllendirildi." Taşar kariyer hedefini ise HTC'nin pazar payını artırırken rol ve sorumluluk alanlarını sürekli geliştirmek ve iyi bir takıma liderlik etmek olarak açıklıyor. Gündeminin ana konusunun HTC'nin marka değerini artırmak olduğunu söylüyor. Ve bu amaçla neler yapacağını şöyle aktarıyor: “2012'de yeni pazarlama stratejileri üzerine yoğunlaşacağız. Marka değerini artırmayı esas alan bu stratejiler kapsamında, telefonlarla kişisel deneyimi geliştirmek ve tüketicilerle daha da güçlü duygusal bağlar kurmak üzerine önemli adımlar atacağız. Kullanıcıları satın almaya yönlendirebilmek için operatörler, perakende dağıtıcılar ve son kullanıcılarla aktif bir iletişim içinde olacağız."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?