Yedigün Bodrum Mandalinası, ürün lansmanından 2 ay sonra portakal dışı segmentin pazar lideri olmuş. 2011'de piyasaya sunulan Yedigün Limonetto Çeşme Rüzgarı ve Yedigün Amasya Rüzgarı da benzer bir başarı elde etmiş. PepsiCo İçecek Türkiye Kıdemli Pazarlama Direktörü Deniz Aktürk Erdem, Yedigün'ün 2010 yılı gazlı içecekler kategorisinin en hızlı büyüyen markası olduğunu ve son 3 yıldır bu başarıyı sürdürmenin tesadüf olmadığını belirtiyor. Deniz Aktürk Erdem'e göre elde edilen bu başarılı sonuçta doğru ürünleri doğru kalitede üretmenin ve satmanın yanı sıra lokalleşmenin büyük katkısı var.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?