Yeni CEO'nun gündemi

shopper marketing konusundaki iddiamızı güçlendirmek önceliklli hedeflerimiz.

1.07.2009 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yeni CEO'nun gündemi
YENİ GÖREV ZAMANI Leo Burnett’te, geçtiğimiz günlerde CEO koltuğuna Ahmet Akın getirildi. Akın, son olarak TBWA\Istanbul Başkan Yardımcılığı ve Yönetim Kurulu Üyeliği görevini yürütüyordu. Reklam sektörünün yanında perakende, otomotiv ve telekomünikasyon alanlarında deneyimli bir yönetici.
9 yıl çalıştıktan sonra CEO’luk pozisyonuna getirilen Akın, “Benim bir üst göreve çıkma zamanım gelmişti” diyor. Yeni görevinde gündemini de şöyle paylaşıyor:
DİJİTAL ZEKA “Dijital okur-yazarlık önemli bir konu. Nasıl herkes okur-yazar ise artık bir ajanstaki tüm çalışanların da dijital zekasının yüksek olması gerekiyor. Bu konuda çalışmalar olacak. Bir de yeni yapılan araştırmalar şunu gösteriyor ki insanlar alışverişe gitmeden önce ne almak istediklerine karar veriyor ama marka tercihlerini yapmamış oluyor. Yani shopper marketing kavramı öne çıkıyor. Benim önceliklerimden biri de shopper marketing konusundaki iddiamızı güçlendirmek ve bu konuda daha çok sayıda markaya hizmet vermek.”
KRİZ ETKİSİ Akın, ajans olarak krizden herkes kadar etkilendiklerini söylüyor. Aynı zamanda Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi olduğunu hatırlattıktan sonra da sözlerine şöyle devam ediyor:
“Genel olarak Türkiye krizden çok etkilendi. Bu yılın ilk 3 ayında, ekonomide yüzde 25’lik bir küçülme oldu. Ama Türk ekonomisi her şeye çabuk tepki veriyor. Gelişmeye daha fazla tepki verirse onu da avantaj olarak yaşayabiliriz.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz