YENİ GÖREV ZAMANI Leo Burnett’te, geçtiğimiz günlerde CEO
koltuğuna Ahmet Akın getirildi. Akın, son olarak TBWA\Istanbul Başkan
Yardımcılığı ve Yönetim Kurulu Üyeliği görevini yürütüyordu. Reklam
sektörünün yanında perakende, otomotiv ve telekomünikasyon alanlarında
deneyimli bir yönetici.
9 yıl çalıştıktan sonra CEO’luk pozisyonuna getirilen Akın, “Benim bir
üst göreve çıkma zamanım gelmişti” diyor. Yeni görevinde gündemini de
şöyle paylaşıyor: DİJİTAL ZEKA “Dijital okur-yazarlık önemli bir konu. Nasıl herkes
okur-yazar ise artık bir ajanstaki tüm çalışanların da dijital
zekasının yüksek olması gerekiyor. Bu konuda çalışmalar olacak. Bir de
yeni yapılan araştırmalar şunu gösteriyor ki insanlar alışverişe
gitmeden önce ne almak istediklerine karar veriyor ama marka
tercihlerini yapmamış oluyor. Yani shopper marketing kavramı öne
çıkıyor. Benim önceliklerimden biri de shopper marketing konusundaki
iddiamızı güçlendirmek ve bu konuda daha çok sayıda markaya hizmet
vermek.” KRİZ ETKİSİ Akın, ajans olarak krizden herkes kadar
etkilendiklerini söylüyor. Aynı zamanda Reklamcılar Derneği Yönetim
Kurulu Üyesi olduğunu hatırlattıktan sonra da sözlerine şöyle devam
ediyor:
“Genel olarak Türkiye krizden çok etkilendi. Bu yılın ilk 3 ayında,
ekonomide yüzde 25’lik bir küçülme oldu. Ama Türk ekonomisi her şeye
çabuk tepki veriyor. Gelişmeye daha fazla tepki verirse onu da avantaj
olarak yaşayabiliriz.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?