Yeni dönemde ne değişti?

Reklam sektörünün en başarılı yeni nesil ajansları arasında yer alan Frög, son dönemde müşteri konusunda atağa geçti

1.06.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yeni dönemde ne değişti?
YENİ MÜŞTERİLER
Reklam sektörünün en başarılı yeni nesil ajansları arasında yer alan Frög, son dönemde müşteri konusunda atağa geçti. Tetra Pak, Ülker Sports Arena, Collezione, Western Union ve Teksüt Frög müşterileri arasına eklendi. Bu hareketlilik üzerine ben de ajans başkanı İmran Özmelek’le konuştum.

POZİTİF BAŞLAYAN YIL

Geçtiğimiz yıldan bu yana portföylerine yeni markalar katarak büyümeye devam ettiklerini belirten Özmelek, pozitif başlayan yıla aynı enerji ile devam ettiklerini söylüyor. Son dönemde reklam sektöründe nasıl bir değişim olduğunu da şöyle anlatıyor:

AZALAN BÜTÇELER

“Artan rekabette, müşteriler azalan bütçelerle tüketicinin dikkatini daha fazla çekmek, onlara dokunmak istiyor. Eski dönemdeki dev prodüksiyonlar günümüz koşullarında giderek anlamını yitiriyor. Dolayısıyla bu yeni dönem bizi her gün daha yaratıcı ve cesur fikirler üretmeye yöneltiyor. Artık sadece çok çalışmak işe yaramıyor.

FARKLI OLMAK
Farklı olmak, her daim yaratıcı olmak, kendini sürekli yenilemek, her gün araştırıyor olmak gerekiyor. Frög’de yaratıcılığımızı, markanın yararına ve her şeyden önce stratejik ve doğru bir biçimde kullanma konusunda son derece kararlıyız. Bu, bizi farklı kılan en temel öğe.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz