Yeni kampanyamızla güven ve itibar,amaçlıyoruz

Et ve et ürünleri sektörünün güçlü şirketlerinden Namet, son dönemde reklam yatırımlarına ağırlık verdi.

1.04.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yeni kampanyamızla güven ve itibar,amaçlıyoruz

TEKNOLOJİ ÖN PLANDA
Şirketin son reklam çalışması da bu yatırımın son ürünü. Bu kampanyada en ileri teknolojiye sahip yeni üretim tesislerini ve mevcut ürünlerini tanıtmayı hedeflediklerini belirten Namet Gıda Yönetim Kurulu Başkanı N. Tarık Kayar, "Namet'in dünya standartlarına uygun üretim yapan tesisini göstererek halkımızı hijyene, kaliteye ve lezzete davet etmek istedik.

ÜNLÜLERİ TERCİH ETTİ
Bu mesajlar için kendi alanlarında güven sağlamış ünlü isimleri tercih ederek kampanyanın dikkat çekiciliğini artırmaya çalıştık. Rol alan tanınmış kişilerin kişisel özelliklerinin, tanıttıkları Namet ürünleriyle uyum göstermesine özel bir dikkat gösterdik" diyor.

BEKLENTİ BÜYÜK Namet'in kampanyadan beklentisi ise büyük. Kayar,
"Namet olarak ilk kez bu ölçekte kitlesel mecraları kullanarak bir kampanya düzenledik. Sonuçları ölçümleyerek bundan sonraki stratejimizi belirleyeceğiz. Filmimiz izleyicide ürünler hakkında bilinirlik, kurum hakkında ise güven ve itibar oluşturmayı amaçlıyor. Bu bilinirlik ve itibarın satışlara olumlu yansıması olacağını düşünüyoruz" diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz