Yerel Medyayla Reklamvereni buluşturuyoruz

"Bölgenin en güçlü kanallarıyla tüketiciye ulaşmak fikrine reklamverenler de çok olumlu bakıyor" diyor.

1.04.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Yerel Medyayla Reklamvereni buluşturuyoruz


BÜYÜK KİTLE
Uydu Time, yerel medya kanallarıyla ulusal reklamveren arasında köprü oluşturma amacıyla Local Time bünyesinde kurulmuş bir platform. Büyük reklamverenlerin medya planlamasında ağırlıklı olarak ulusal mecraları kullandığını, ancak bu noktada çok büyük bir kitleyi de kaçırdıklarını belirten Local Time Genel Müdürü Arzu Küfündür, "Halbuki bölgelerde yaşayan ve yerel kanalları takip eden çok ciddi bir izleyici var. Biz bu şirketle reklamverene, 'Bakın burada çok izlenen TV kanalları var' deyip onları bir şekilde bu mecralarla biraraya getiriyoruz" diyor.

TEK ÇATI
Yerel kanalların uyduda da yer aldıklarının ve bu
nedenle aslında yurtdışında da çok ciddi bir izleyici kitlesine sahip olduklarının altını çizen Küfündür, sözlerine şöyle devam ediyor: "Örneğin Genç TV, Avrupa'da Euro D ve ATV Avrupa'dan sonra en çok izlenen 3'üncü kanal. Bu nedenle biz bölgelerinin en kuvvetli kanalı veya tematik kanallarını tek çatı altında birleştiren bu pazarlama platformunu kurduk."

ÇOK EKONOMİK Local Time, bu girişimiyle yerel medyanın ulusal reklam pastasından bugüne kadar alamadığı payı almasını hedefliyor. Şu ana kadar yaptıkları pazarlama çalışmalarının sonuçlarını olumlu olarak değerlendiren Küfündür, "Yerel medya ile hedef kitleye erişim maliyeti de çok ekonomik. Bölgenin en güçlü kanallarıyla tüketiciye ulaşmak fikrine reklamverenler de çok olumlu bakıyor" diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz