KÖŞE YAZISI

Köşe Yazısı

Şirkete başkan olabilirim

Can Göktaş'ın zirve yolculuğu tam bir başarı öyküsü.

1 AĞUSTOS, 2013

Köşe Yazısı

Yeni pozisyonlara adayım

Aysel Aydın, Hayat Kimya'da kağıt işini sıfırdan kuran ekibin içinde yer almıştı.

1 AĞUSTOS, 2013

Köşe Yazısı

Geleceğin kadrolarını yaratacağım

Ahmet Türkselci, bankacılık kariyeri boyunca çalıştığı her yerde İK alanında yarattığı projelerle her kurumun gelişimine çok önemli katkılar sağladı.

1 AĞUSTOS, 2013

Köşe Yazısı

Her zaman en iyi olmayı hedefliyorum

Türkiye ve Çek Cumhuriyeti'nde yaşayarak sorumluluğundaki bölgeyi yöneten Süer, sürekli seyahat halinde bir yönetici.

1 AĞUSTOS, 2013

Köşe Yazısı

Liderliği nasıl aldı?

Bilaloğlu, önümüzdeki dönemde de büyümenin süreceğini ifade ediyor.

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

Ciroyu 3'e personeli 6'ya katladı

Türkiye, DHL Supply Chain açısından hem Avrupa'da hem dünyada çok öncelikli konuma sahip.

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

Yeni ürünlerle büyüyeceğiz

Oben Akyol, pazar payında kendilerini kuvvetli ikinci olarak gördüklerini söylüyor.

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

Büyük bedenle rekabetten sıyrıldı

"Son yıllarda birçok yabancı marka Türkiye piyasasına girdi. Hepsi birilerinin rakibi oldu ama biz rekabetten sıyrıldık”

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

Sağlıklı büyüme taraftarıyız

İlerleyen yıllarda Camper'in Türkiye'ye ilişkin daha büyük planları var.

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

Devrimci Kodak’ın hatası neredeydi?

Kodak’ın 32 yıl önce aldığı bu kararlar, yani “Biz iyiyiz, her şey yolunda” yaklaşımı, şirketi 2012 yılında iflas masasına taşıdı.

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

10 kat kuralı işe yarar mı?

“10 kat” girişimciler, maliyet düşürmede, dağıtımda, organizasyonda, müşteri yönetiminde, rakiplerinden en az 10 kat daha iyi olmak zorunda.

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

Halk anlamaz klişesi yerle bir oldu

“Yaratıcı ama halk anlamaz klişesi reklamveren ve ajanslar için geçerliliğini yitirecek, zeki ve kaliteli işlerin şansı daha da artacak” diyor.

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

Reklamın geleceği kime emanet?

Reklam sektörü hızla farklılaşırken sektörün insan kaynağı ihtiyacı da yeniden şekilleniyor.

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

Gezi Parkı protestoları yatırımlara yansıyacak

“Yaşananlardan dolayı bazı markalar medya planlarını hafifletti.

1 TEMMUZ, 2013

Köşe Yazısı

Büyük değişim interaktif tv ile yaşanacak

reklam sektörünü önemli ölçüde etkilemesini beklese de bu görüşte olmayanlar da var.

1 TEMMUZ, 2013