Can Göktaş'ın zirve yolculuğu tam bir başarı öyküsü.
Aysel Aydın, Hayat Kimya'da kağıt işini sıfırdan kuran ekibin içinde yer almıştı.
Ahmet Türkselci, bankacılık kariyeri boyunca çalıştığı her yerde İK alanında yarattığı projelerle her kurumun gelişimine çok önemli katkılar sağladı.
Türkiye ve Çek Cumhuriyeti'nde yaşayarak sorumluluğundaki bölgeyi yöneten Süer, sürekli seyahat halinde bir yönetici.
Bilaloğlu, önümüzdeki dönemde de büyümenin süreceğini ifade ediyor.
Türkiye, DHL Supply Chain açısından hem Avrupa'da hem dünyada çok öncelikli konuma sahip.
Oben Akyol, pazar payında kendilerini kuvvetli ikinci olarak gördüklerini söylüyor.
"Son yıllarda birçok yabancı marka Türkiye piyasasına girdi. Hepsi birilerinin rakibi oldu ama biz rekabetten sıyrıldık”
İlerleyen yıllarda Camper'in Türkiye'ye ilişkin daha büyük planları var.
Kodak’ın 32 yıl önce aldığı bu kararlar, yani “Biz iyiyiz, her şey yolunda” yaklaşımı, şirketi 2012 yılında iflas masasına taşıdı.
“10 kat” girişimciler, maliyet düşürmede, dağıtımda, organizasyonda, müşteri yönetiminde, rakiplerinden en az 10 kat daha iyi olmak zorunda.
“Yaratıcı ama halk anlamaz klişesi reklamveren ve ajanslar için geçerliliğini yitirecek, zeki ve kaliteli işlerin şansı daha da artacak” diyor.
Reklam sektörü hızla farklılaşırken sektörün insan kaynağı ihtiyacı da yeniden şekilleniyor.
“Yaşananlardan dolayı bazı markalar medya planlarını hafifletti.
reklam sektörünü önemli ölçüde etkilemesini beklese de bu görüşte olmayanlar da var.