Bir aile şirketini kurup büyütürken, izledikleri yol birbirine çok benziyor.
Yönetim kurul üyesi Murat Özyeğin’in deyimiyle, gelecekte gerekirse bir anayasa hazırlayacaklar.
“Yeni kuşağın işe odaklansas Holding Başkanı Şevket Sabancı’nın kızı olan Kamışlı, kendi oğlundan hareketle gençlere önerilerde de bulundu.mayı bilmesi gerekiyor. "
2013’ün 15 Pazarlama Trendi başlıklı sunumu, son dönemin öne çıkan trendlerini bir arada gösteren çok yararlı bir kaynak niteliğinde.
TED Konferanslarının videoları milyonlarca kişi tarafından hayranlıkla izleniyor.
Toplam 167 bin kişilik kadrosuyla 140'tan fazla ülkede faaliyet gösteren şirket, bağımsız denetim, vergi, kurumsal finansman ve danışmanlık hizmetleri sunuyor.
İnci Deri, 1917 yılından bu yana varlığını koruyan bir marka.
Memorial Sağlık Grubu, büyüyeceği şehirleri seçerken rekabet analizini de büyük bir hassasiyetle yapıyor.
"Önümüzdeki 3 yıl için bayilerimizle birlikte detaylı bir planlama yapıyoruz. "
Sur Yapı önümüzdeki dönemde bir GYO oluşumunu hayata geçirmeye hazırlanıyor.
Teknolojiyle her şeyin daha hızlandığı bir ortamda Etiya da müşterilerine daha fazla hız ve verimlilik kazandırmak peşinde.
Son dönemin en sıcak konularından biri sosyal medyada kriz yönetimi.
Pepakura Digital'in hizmetlerinin başında sosyal medya yönetimi geliyor.
2011 yılında 2 kişiyle yola çıkan ajans, aradan geçen zamanda hızla büyüdü.