Global olmak istiyoruz ödüller bunun meyvesi

1960 yılında kurulan şirket, aradan geçen 51 yılda başarısının meyvesini çeşitli ödüllerle aldı

1.03.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Global olmak istiyoruz ödüller bunun meyvesi


51 YILLIK GÜVEN

Bağdat Baharat, 1960'lı yılların başında Türkiye'de teknoloji ve bilgi birikiminin çok az olduğu bir dönemde Ankara'da kuruldu. Başlangıçtan bugüne geçen yarım asırlık süre içerisinde kendini geliştirerek, teknoloji ve insan kaynaklarına gerekli yatırımları yaparak tüketicilerine daima en iyiyi sunmayı misyon edinen Bağdat Baharat, tüm çalışmalarını bu doğrultuda yürütüyor. Bugün tüketicilerinin güveni sayesinde elde ettiği başarılarını Türkiye sınırlan dışına da taşıyarak kısa süre içerisinde global bir marka haline gelmek için tüm gücüyle yoluna devam ediyor.

ÖNEMLİ ÖDÜLLER
Yarım asırlık tecrübe ve kalite unsurlarımızın bir araya gelmesiyle 1980'li yıllarda birçok kurum tarafından başarı ödülüne layık görüldük. 2000'li yıllarda ise organize olan ve tüketici hakları için ciddi işler yapmaya başlayan tüketici derneklerinin verdiği güven ödüllerine layık görüldük. Bunlardan bazıları şöyle: 2004-2007-2009 yıllarında Altın Marka Ödülü, 2007 yılında firma kurucumuz Mustafa Danacı'ya verilen Altın Adam Ödülü, 2008 yılında Dünya Gazetesi tarafından yapılan araştırmalar sonucunda sektörümüzde Yılın Şirketi Ödülü'nü aldık. Son olarak 2010 yılında Avrupa'nın başkenti Brüksel de yapılan ödül töreniyle 2010 AB Kalite Ödülü'nü aldık. Bunların yanında birçok perakende ve ticari örgütler tarafından da firmamıza verilen ödüller mevcut.

SEVİNDİREN İLK ÖDÜL
Teknolojinin ve denetimlerin çok yetersiz olduğu 1980'li yıllarda Devlet Planlama Teşkilatı ve Gıda Teknolojisi Demeği tarafından verilen başarı ödülleri bizleri çok mutlu etmişti. O dönemde gösterdiğimiz özverinin ve markamıza olan inancımızın, resmi makamlar tarafından da fark edilerek bizi başarı ödüllerine layık görmeleri, firmamızın gelecek ile ilgili beklentilerinin daha da artmasına sebep oldu ve bugün Türkiye'nin en büyük baharat firması haline gelmemizi sağladı. 2010 yılında aldığımız Avrupa Birliği Kalite Ödülü, firmamızın kalitesini uluslararası arenada da perçinlemiş ve global marka olmak için yaptığımız çalışmaların meyvesini verdiğini bize ispatlamıştır.~

ÖDÜLLERİN ANLAMI
Aldığımız bu ödüller, daima en kalitelisini ve en sağlıklısını üretme politikamızın sonucunda markamıza olan güvenin ve tüketicilerle aramızda oluşan bağın gücünü ortaya koyuyor. Bu ödüller, yapılan çalışmaların, verilen emeklerin taçlandırılması anlamına geliyor. Bizce alınan ödüller, şirketlere prestij, güç ve her zaman daha iyisini yapma sorumluğu katıyor. Müşteriler cephesinde de ödüller bizce kesinlikle fark yaratıyor. Alman ödüller, yapılan araştırmalar sonucunda layık olan firmalara veriliyor. Bu da tüketici nezdinde şirkete i \ veya ürüne olan güvenin sağlamlaşmasını sağlıyor. Şirketimizin yöneticilerine ve çalışanlarına, gururlu bir mutluluğun yanında alman ödüllerin sorumluluklarımızı artırdığını ve tüketicilerimize daha iyiyi sunmak için daha çok çalışmamız gerektiğini hatırlatıyor. Türkiye'nin en iyi baharat markası olma başarımızı, Türkiye sınırları dışına çıkararak markamızın tüm dünya tarafından bilinmesi adına çalışmalarımızı bu yönde yoğunlaştırmamızı sağlıyor. Aldığımız ödüllerin iletişimini, TV, radyo, gazete, dergi gibi basın yayın organlarıyla tüketicilerimize duyumyor ve başarıyı onlarla paylaşıyoruz.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz