2004 yılında CRM çalışmalarına start veren Opet, bugün müşterilerine sağlamış olduğu “dijital faydalarla” rakiplerinden ayrışan bir yapıya sahip.
Migros, bugün Money Club kart ile 8 milyon müşteriye ulaştı.
Etiya Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğan, sorularımızı yanıtladı.
Gamze Aydın ve Çağrı Aydoğan, şirketin sunduğu CRM çözümlerini, bulut CRM’e yaklaşımlarını ve hedeflerini anlattı.
Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz, sorularımızı yanıtladı.
Bülent Özükan’la CRM alanında yaptıkları çalışmaları ve elde ettikleri sonuçları konuştuk.
Sektörün gelişmesi için uygulanan pofitikafar ve sağlanan desteklerle tarım, son 10 yılda hızla büyüyerek
Lipton, Yağmur Ormanları Birliği’nden sürdürülebilirlik sertifikası almayı başardı.
Sürdürülebilir tarım, tüketiciler tarafından güvenle tüketifmesine olanak sağlıyor.
Konut satışlarını ciddi biçimde artıran kampanyalar, yüzde 1 peşinat ödeyerek ev sahibi olma fırsatı sunanlar arasından çıkıyor.
Ege Yapı Yönetim Kurulu Başkanı İnanç Kabadayı, hem sektörün hem de kendilerinin önümüzdeki dönemde beklentilerini anlattı.
İşte 1+1 alırken dikkat edilecek noktalar ve en kazançlı bölgeler...
Mesa Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Boysanoğlu ile sektördeki durumu, gelecek öngörülerini ve hedeflerini konuştuk.
Toplu taşımaya yakınlık, konut projelerine prim yaptıran unsurların başında geliyor.
Dumankaya inşaat Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Dumankaya, gelecek planlarından ciro hedeflerine kadar pek çok sorumuzu yanıtladı.