Sony Ericsson T715, kullanıcılarına farklı bir deneyim sunuyor.
Lavazza Best Coffee Shoplar, özel kahve ve pastalarıyla 14 Şubat Sevgililer Günü’ne ayrı bir tat katacak.
HP, baskının çevre üzerindeki etkilerini azaltmaya çalışıyor.
Anavarza Bal, bir süredir üzerinde çalıştığı Alo Bal Bilgi Hattı’nı tüketicinin hizmetine sundu.
AYD ve GFK Türkiye’nin 8 ayrı kategoride açıkladığı “En Beğenilen Perakende Markaları” ödüllerinde Teknosa, Elektronik Perakendeciliği dalında ödülün sahibi oldu.
‘İyi Tarım Ürünleri’ uygulamasıyla büyük işbirliğine imza atan Migros’ta meyve ve sebzeler sertifikalı satılıyor.
Atlasjet için hazırlanan mobil uygulama ile havayolu işlemleri telefona yüklenen bir uygulama ile yapılacak.
Tahminler gerçekleşirse reklam pastası 2010 yılında 3,1 milyar TL’lik hacme ulaşacak.
Samsung, 42 inç B450 plazma TV alan herkese, P390 DVD player hediye ediyor.
“Kıyaslamadan karar verme!” sloganıyla yola çıkan www.hurriyetkiyasla.com, kredi almayı hedefleyenlere yol gösteriyor.
Türk Telekom, müşterilerinin karşısına da yüksek teknoloji ürünü kıyafetlerle çıkacak.
Anadolu Grubu, 1 yıl sonra Tekel Birası’nı üretmeye başladı.
Derimod “Ceket Değişim Kampanyası” ile topladığı 30 bin deri mont, Türk Kızılayı aracılığıyla yeni sahiplerine ulaşıyor.
Panasonic Elektronik Satış A.Ş, en yeni tüketici elektroniği ve işletme sistemlerini Türkiye pazarına sunacak.
Vodafone’u tercih eden büyük kurumsal firmaların sayısı hızla artıyor.