Aydınlı Grup için 2017 büyüme yılı oldu

Aydınlı Grup Yönetim Kurulu Başkan Vekili Eren Yeşilyurt 2017’nin kendileri için büyüme yılı olduğunu, ciro, mağaza sayısı, ihracat ve çalışan sayısında artış elde ettiklerini söyledi.

23.11.2017 11:54:000
Paylaş Tweet Paylaş
Aydınlı Grup için 2017 büyüme yılı oldu

Pierre Cardin, Cacharel ve U.S. Polo Assn. markalarının sahibi ve lisansörü konumunda olan Aydınlı Grup, tüm tedarikçileri, müşterileri ve çözüm ortakları ile bu yıl 3’üncüsü düzenlenen ‘Tedarik Zinciri Buluşmaları’nda bir araya geldi.

Aydınlı Grup bünyesindeki markaların dünden bugüne gelişimlerinin de aktarıldığı toplantıda, 2017 değerlendirmesi ve 2018 beklentileri de paylaşıldı. Geçmiş iki yıl “strateji ve strateji oluşturma metotları “ buluşmaların ana temasıydı. ‘Mazeret yok’ ise  bu yıl ki ana temaydı.

Aydınlı’nın gelecek planları ve stratejik yaklaşımları geleceğe tutulan bir projeksiyon olarak da tüm tedarikçileri heyecanlandırırken; birçok farklı konunun işlendiği toplantı, bu sene Dr. Şaban Kızıldağ’ın “Mazeret Yok” konulu sunumuyla da keyifli anlara sahne oldu.

Toplantıda konuşan Aydınlı Grup Yönetim Kurulu Başkan Vekili Eren Yeşilyurt, Ocak 2017’de göreve geldiklerini; ilk günden itibaren 4.000 kişiyi direkt istihdam eden ve dolaylı olarak da 100.000 kişiye etki eden bu firmanın gelişmesi; gerek ülkemizde gerekse yakın coğrafyada etkin ve verimli bir şekilde büyümesi için Yönetim Kurulu olarak aktif bir şekilde çalıştıklarını belirtti.

Ciro 1,3 milyar TL'ye çıktı

2017’nin tüm sektörlerde olduğu gibi perakende sektörünün de döviz artışı ve buna paralel hammadde fiyat artışı nedeniyle mali baskıyla karşı karşıya kaldığı bir yıl olduğunu söyledi. Buna rağmen 2017’nin kendileri için iyi bir yıl olduğunu, ciro, mağaza sayısı ve ihracat olarak artışla yılı kapatmaya hazırlandıklarını belirtti.

Geçen yıl 1.1 milyar TL olan cirolarını bu sene 1.3 milyar TL’ye çıkardıklarını aktaran Yeşilyurt, bugün 40 ülkede toplam 576 mağazaları bulunduğunun da altını çizdi . İhracat artışının  2017 yılında da devam ettiğini belirten Yeşilyurt konuşmasını şöyle sürdürdü:

“2016’da 211 milyon TL ihracat gerçekleştirmiştik. Bu yılı ise 274.3 milyon TL’lik ihracat rakamı ile kapatacağız. Görevde bulunduğumuz süre içerisinde 23’ü yurtiçinde, 31’i  yurtdışında olmak üzere toplam 54 yeni mağaza açtık ve mağaza sayımızı 576’ya çıkardık. Bu mağazaların 317’si yurtiçi, 259’u ise yurtdışındadır. İhracat odağımız bu rakamlardan da net bir şekilde görülmektedir.”


Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz